Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 973 306 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 59 866,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 59 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
10 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у графі 3 довідки про наявність техніки (файл під назвою «Довідка обладнання.PDF») не вказано рік випуску техніки. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано додатки до додаткової угоди №1 від 27.12.2023р. до договору №60/11 від 09.11.2023р., а саме: Договірну ціну (додаток 1), Договірну ціну на 2024 рік (додаток 1). 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано додаток до додаткової угоди №3 від 11.06.2024р. до договору №60/11 від 09.11.2023р., а саме: Договірну ціну (додаток 1). 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у графі 6 довідки про виконання аналогічного договору (файл під назвою «Довідка досвід.PDF») некоректно вказано посилання на назви файлів, де розміщено документ, та номери сторінок даних документів, де відображено види робіт, що вимагаються відповідно до підпункту 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.1.1. пункту 1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.3.2. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.3.2. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.3.1. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.