Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 349 205 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 746,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВІЛЬНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04385327 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://pryvilnenska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Руслана Руденко |
| Телефон: | +380365654110 |
| E-mail: | pryvilne_1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35622, Україна, Рівненська область,Дубенський р-н, село Привільне |
12 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах чи на умовах отримання послуг обладнання та матеріально-технічної бази для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 29 від 20.02.2025 не в повній мірі відображає інформацію про основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») (відсутні трактори на гусеничному ходу (79 кВт); електростанції пересувні (2 кВт); бульдозери (59кВт, 96 кВт); скрепери причіпні (з гусеничним трактором, місткість ковша 3,0 м3); розчинонасоси; автогрейдери (99 кВт), віброущільнювачі (до 100 кг); бадді (місткість 2 м3); рубанки електричні; вібратори поверхневі; трамбівки електричні). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку з інформацією про основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка із зазначенням переліку працівників (прізвище, ім’я, по батькові), їх кваліфікації та досвіду, які будуть залучені до виконання договору, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування або виконання робіт/надання послуг на інших законних засадах (інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, або копії наказів про прийняття на роботу (переведення), або копії цивільно-правових договорів). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 3 від 19.02.2025 не містить інформації про досвід працівників, які будуть залучені до виконання договору. Посади (професії) Цехместрук В.В., Галка В.В. зазначені в довідці № 3 від 9.02.2025 не відповідають наказам про прийняття на роботу. Цивільно-правовий договір № 1702/01 від 17.02.2025 в частині об’єкта надання послуг/виконання робіт Бідюк С.Г. (п. 1.1 Договору) не відповідає об’єкту надання послуг у закупівлі, оголошеній Замовником. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку з інформацією про досвід працівників, які будуть залучені до виконання договору, та з інформацією про посади (професії) Цехместрук В.В., Галка В.В. у відповідності з наказами про прийняття на роботу. Долучити цивільно-правовий договір із Бідюк С.Г. щодо надання послуг/виконання робіт за об’єктом надання послуг у закупівлі, оголошеній Замовником. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався аналогічний за предметом закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-відгук від контрагента про належне виконання договору підряду № 295 від 24.10.2024. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-відгук від контрагента про належне виконання договору підряду № 295 від 24.10.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.