Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 465 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 325 UAH |
| Замовник: | Військова частина А0456 |
| ЄДРПОУ: | 26613823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Генкін |
| Телефон: | +380949960840 |
| E-mail: | zakupivli.ukbr@navy.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
За результатами розгляду пропозиції ТОВ “П.С.БІЛДІНГ” (код ЄДРПОУ 43368429) (далі – Товариство) встановлено наступне: 1. Вимогою пункту 1 розділу 3 тендерної документації, серед іншого встановлено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Всупереч зазначену, тендерна пропозиція Товариства підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). 2. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази підтверджується учасниками відбору шляхом надання довідки в довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази із зазначенням інформації про найменування кожного виду обладнання, матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан. Для підтвердження законних підстав користування - копії договорів, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах обладнанням, матеріально-технічною базою, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та копій свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів. У складі пропозиції Товариства відсутня повна копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу визначеного пунктом 9 Довідки від 29.01.2025 № 01/2901 (файл “1 Інформація про наявність МТБ.pdf” (01 лютого 2025 12:00)). 3. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується учасниками відбору шляхом надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10-ти працівників робітничих професій, за основним місцем роботи та інженер з охорони праці), які мають необхідні знання та досвід роботи (не менше 1 року за посадою) та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасниками надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, або інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Згідно наданих документів, Товариством не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10-ти працівників робітничих професій, за основним місцем роботи), які мають необхідні знання та досвід роботи (не менше 1 року за посадою). Разом з цим, шатний розклад Товариства передбачає наявність 4-х працівників робітничих професій, за основним місцем роботи (файл “2.4 Інформація про наявність працівників.pdf” (01 лютого 2025 12:00)). 4. Вимогою пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), серед іншого підтверджується учасниками відбору шляхом надання копії договору (договорів) (з усіма додатками, усіма Довідками форми КБ-3, першими та останніми сторінками усіх Актів форми КБ-2в або Акт звірки взаєморозрахунків) щодо виконання робіт. У складі пропозиції Товариства відсутні копії усіх Довідок форми КБ-3, перших та останніх сторінок усіх Актів форми КБ-2в, які підтверджують виконання робіт на суми визначені у пунктах 3.1 аналогічних договорів. Разом з цим, суми визначені у пунктах 3.1 аналогічних договорів відрізняються від сум визначених у Довідці про наявність документального підтвердження досвіду про виконання аналогічних договорів (файл “3 Інформація про аналогічні договори.pdf” (01 лютого 2025 12:00)). 5. Вимогою пункту 4 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності вимогам, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано файл (документ) “Установчі документи.pdf” (01 лютого 2025 12:00). Разом з цим, згідно пункту 10.6.3.8 Статуту, прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочинів із заінтересованістю належить до виключної компетенції Загальних зборів учасників товариства. У складі тендерної пропозиції Товариства відсутні документи, які підтверджують повноваження посадової особи на вчинення правочинів із заінтересованістю. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Частиною 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.