Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 423 730,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 152 118,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щуров Максим |
| E-mail: | procurement@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
28 |
31.01.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту («Будівництво лісової автомобільної дороги філії «Вінницьке лісове господарство»ДП «Ліси України» Бруслинівське лісництво між кварталами 78, 85/86, 86/94,87/95, 95/96, 96/109, 97/110, 98/111, 99/112, 113») (оголошення № UA-2025-01-17-007425-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 31.01.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту («Будівництво лісової автомобільної дороги філії «Вінницьке лісове господарство»ДП «Ліси України» Бруслинівське лісництво між кварталами 78, 85/86, 86/94,87/95, 95/96, 96/109, 97/110, 98/111, 99/112, 113») та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (надалі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ»). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи вимоги частини 10 статті 29 Закону кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту («Будівництво лісової автомобільної дороги філії «Вінницьке лісове господарство»ДП «Ліси України» Бруслинівське лісництво між кварталами 78, 85/86, 86/94,87/95, 95/96, 96/109, 97/110, 98/111, 99/112, 113») спливає 08 лютого 2024 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб підприємства та тимчасовою недоступністю відповідних реєстрів, що базуються на веб-ресурсах Міністерства юстиції України, а також враховуючи об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту («Будівництво лісової автомобільної дороги філії «Вінницьке лісове господарство»ДП «Ліси України» Бруслинівське лісництво між кварталами 78, 85/86, 86/94,87/95, 95/96, 96/109, 97/110, 98/111, 99/112, 113») до 27 лютого 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту («Будівництво лісової автомобільної дороги філії «Вінницьке лісове господарство»ДП «Ліси України» Бруслинівське лісництво між кварталами 78, 85/86, 86/94,87/95, 95/96, 96/109, 97/110, 98/111, 99/112, 113») до 27 лютого 2025 р. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
1. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. В ході розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Закупівлі , такого змісту: «Вимога про усунення невідповідностей: 1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.3. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник торгів повинен надати: 1.3.1. Заповнену довідку за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного ю(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи: 1) Корчування пнів; 2) Розроблення ґрунту; 3) Планування площ механізованим способом; 4) Улаштування основ/ дорожнього одягу з інертних матеріалів; 5) Установлення дорожніх знаків та облаштування дороги; 6) Улаштування монолітних залізобетонних водопропускних конструкцій. 3.2. Копія аналогічного договору (договорів). 3.3. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, переліку робіт які були предметом договору, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук (відгуки) надається щодо договору (договорів) копія(-ї) якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». На виконання вимог пункту 1.3.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 216/ТВ від 29.01.2025 року про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено досвід виконання робіт, а саме: Корчування пнів, розроблення ґрунту, планування площ механізованим способом, Улаштування основ/ дорожнього одягу з інертних матеріалів, Установлення дорожніх знаків та облаштування дороги, Улаштування монолітних залізобетонних водопропускних конструкцій. На підтвердження виконання вищенаведених робіт учасником надано копії аналогічних договорів № 12-2/06.2024-з від 12.06.2024 та № 29-2/01.2024-з від 29.01.2024. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо оригіналів відгуків, із зазначенням переліку робіт які були предметом договору, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, переліку робіт які були предметом договору, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук (відгуки) надається щодо договору (договорів) копія(-ї) якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 3.1.1.1.4 п. 3 Розділу 1 Додатку 1 учасником надається Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником не було подано відповідних документів, що підтверджують виконання цієї вимоги. Внаслідок цього учасник не надав документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником. Довідково: у складі тендерної пропозиції учасник надано архівний файл «Баланс за 9 місяців 2024 року.7z», але такий файл не містить жодних документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року. 3) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п. 1 Розділу III Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з нижченаведених документів: копією протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою (витягом) з протоколу зборів засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції; Проте у складі тендерної пропозиції учасником не було надано жодного документа, який би підтверджував повноваження посадової особи на підписання документів тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: Документ, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з нижченаведених документів: копією протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою (витягом) з протоколу зборів засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції; Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.