Закупівлю оголошено - 16-01-2025, 17:12. Дата останніх змін - 16-01-2025, 17:09

Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2"

Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2"... Державна закупівля - UA-2025-01-16-016757-a Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2" від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 1/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-16-016757-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-006791-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 17:12
по 31-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 17:12
по 03-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10745400.08
10 745 400,08 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:107 454 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:53 700 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Карабанов Святослав Олександрович
Телефон:380487293064
E-mail:ksa@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт будівлі гол ...
10 745 400,08 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2"

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:05:07
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:09:43
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:05:07
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:05:07
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 17:05:07
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 53 700,00 грн (п’ятдесят три тисячі сімсот гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Банківська гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до Тендерної документації Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), а також з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та цієї тендерної документації. Гарантія надається учасником Замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції ліцензію НБУ у вигляді Витягу із Державного реєстру банків про надання банку права на здійснення банківської діяльності, що надає банківську гарантію учаснику, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Замовник самостійно перевіряє відповідну інформацію у відкритих джерелах, зокрема на офіційному сайті НБУ. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 53 700,00 грн за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія надана через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Іншій формі
              Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
              Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток 1.1.1.docx, Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1. автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 5 т або більше (1 од. або більше); 2. кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т або більше (1 од. або більше); 3. навантажувач одноковшевий, вантажопідйомністю 1 т або більше (1 од. або більше); У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надається: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого / таких суб’єктів. До довідки додаються діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці: - крани на автомобiльному ходу; У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом*** ** Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами). Зміст дозволів та/або декларації щодо місця виконання робіт підвищеної небезпеки має поширюватись на територію об’єкту Замовника відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107(із змінами). ***Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV (із змінами).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток 1.2.1.docx, Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1. машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п.1.1. цього додатку*; *на кожну одиницю техніки має бути зазначено щонайменш одного працівника. 3 монтажники будівельні (2 особи або більше); 4 виконавець робіт (1 особа або більше); 5 штукатур (1 особа або більше); 6 маляр (1 особа або більше). До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: машиністів кранів автомобільних; - посвідчення водія** або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування дорожньо-будівельними машинами: екскаваторами, котками дорожніми; - посвідчення водія**, які надають право керування автомобілями бортовими, автомобілями-самоскидами або іншими вантажними автомобілями; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; - кваліфікаційний сертифікат інженера – геодезиста, який виданий Кваліфікаційною комісією***. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі, якщо договір послуг/перевезення необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору (ів) послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-01-2025, 17:05:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток 1.3.1.docx, Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.3.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). До довідку надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним під аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, за наступними предметами: (поточний ремонт та/або капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво, який передбачає роботи по заміні віконних блоків площею не менше ніж 160 м2). Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ