Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
На виконання норм чинного законодавства України Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копії дозволів/декларацій на виконання окремих робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які необхідні для виконання робіт підвищеної небезпеки.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 144 761 568 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 723 807,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 500 000 UAH |
Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02145582 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Боднарук Марина Іванівна |
Телефон: | +380536177349 |
E-mail: | Bodnarukm@ukr.net |
Місцезнаходження: | 37500, Україна, Полтавська область,Лубни, вул. Г.Тютюнника, 19 а |
7 |
У зв'язку з необхідністю опрацювання великого обсягу документації виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 13 березня 2025 року включно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.