Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 24022710 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пархоменко Роман Сергійович |
| Телефон: | +380544422356 |
| E-mail: | roman.parkhomenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41400, Україна, Сумська область,Глухів, вул. Шевченка, 4 |
0 |
Виявлена невідповідність 1: серед документів тендерної пропозиції (Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)): 1) у стовпчику «Найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника)» позиції 1 не зазначено номер телефону; 2) у стовпчику «Предмет договору № та дата укладання договору із контрагентом (замовником), ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро»» позиції 1 не зазначено предмет договору; 3) у стовпчику «Сума договору та обсяг наданих послуг (виконаних робіт) по договору (в гривнях)» позиції 1 не зазначено обсяг наданих послуг (в гривнях). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність: пункт 1.1 Додатку 1 до ТД: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку відповідно до Форми 2. …». Перелік інформації та/або копії документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати через електронну систему закупівель виправлену «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Виявлена невідповідність 2: серед документів тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано копію договору № 356 від 12.02.2024 без додатків та додаткових угод. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність: пункт 1.1 Додатку 1 до ТД: «… На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Скановані копії* договору(ів) з усіма додатками та акту(ів) виконаних робіт/наданих послуг (на всю суму даного договору). Сканований оригінал позитивного листа-відгука від контрагента, якого вказано у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписаного керівником контрагента у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», суму договору та суму виконаних робіт (наданих послуг), а також інформацію про якість виконаних робіт(наданих послуг), дотримання термінів виконання i відсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон). У разі якщо для підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає Скановані копії договору(ів) укладених ним(у тому числі його філією) з Управлінням житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради, то скановані копії акту(ів) виконаних робіт та оригінал позитивного листа-відгука у складі тендерної пропозиції надавати не потрібно.». Перелік інформації та/або копії документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надати через електронну систему закупівель скановану копію договору з усіма додатками, що є невід’ємними його частинами. Виявлена невідповідність 3: серед документів тендерної пропозиції, а саме у довідці, яка містить відомості про підприємство відсутня інформація про представника Учасника, уповноваженого на підписання договору, та зазначена суперечлива інформація про систему оподаткування. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність: пункт 7.3 Додатку 1 до ТД: «Довідка, яка містить відомості про підприємство: … д) Учасник є платником _______________ (податку на прибуток або платником єдиного податку) е) представник Учасника, уповноважений на підписання договору:_________________». Перелік інформації та/або копії документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати через електронну систему закупівель виправлену «Інформаційну довідку», що містить всі необхідні відомості про підприємство.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.