Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 451 684,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 516,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОЛОМИЙСЬКА МУЗИЧНА ШКОЛА № 2 ІМЕНІ ГАЛИНИ ГРАБЕЦЬ" |
| ЄДРПОУ: | 23924586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Марусяк |
| Телефон: | +380994503945 |
| E-mail: | myzshkola2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область,місто Коломия, вул.Чайковського Андрія, будинок 22 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.