Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 228 259 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 231 141,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | tender_tender_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
12 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту підпункту 3 пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: 3. Копії звіту про рух грошових коштів ) за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги не надано копії звіту про рух грошових коштів ) за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Копію звіту про рух грошових коштів ) за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Штукатур 2 Маляр 3 Покрівельник рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів 4 Лицювальник плиточник 5 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 6 Муляр 7 Столяр будівельний *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники/за сумісництвом/за договором Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 2.1 у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 31 січня 2025 р №1-с/9, в пункті 14 вищезазначеної довідки зазначено Зайця Богдана Юрійовича, який працює на посаді «Столяр будівельний». На підтвердження пункту 2.3 щодо підтвердження правових підстав залучення Зайця Богдана Юрійовича в складі тендерної пропозиції надано Цивільно-правовий договір №47 від 01 грудня 2024р. Однак вищезазначений договір не підтверджує залучення працівника до виконання робіт протягом всього строку виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію щодо правових підстав використання учасником праці Зайця Богдана Юрійовича у відповідності до п.2.3. Додатку 4 до тендерної документації.
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Перфоратори 2. Дрилі електричні 3. Автокран 4. Кутова шліфмашина 5. Екскаватор 6. Бульдозер 7. Автомобіль бортовий 8. Зварювальний інвертор 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 03.02.2025 Вих. №03/02-06 в якій зазначено мінімально-необхідного обладнання та матеріально-технічну базу та технології, що будуть залучені Учасником для виконання робіт, однак Орендована техніка і матеріально-технічна база не підтверджена у відповідності до п.1.3 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо) на обладнання, матеріально-технічну базу та технологій підстави користування відмінної від «власне» в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 03.02.2025 Вих. №03/02-06 відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 4 до тендерної документації 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Штукатур 2 Маляр 3 Покрівельник рулонних покрівель та покрівель зі штучних матеріалів 4 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 5 Муляр 6 Столяр будівельний *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники/за сумісництвом/за договором Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання пункту 2.1. Додатку 4 до тендерної документації надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.02.2025р Вих № 03/02-07, однак не на весь перелік працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.02.2025 р Вих № 03/02-07 документально підтверджено правові підстаи використання учасником праці зазначених ним працівників у вищезазанченій довідці у відповідності до пунктів 2.3 та/або 2.5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 03.02.2025р Вих № 03/02-07., шляхом надання наступних документів: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. 3. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити власну фінансову спроможність фінансовою звітністю. Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Підтверджуючими документами є 1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останні 4 календарні роки. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) ) за останні 4 календарні роки. 2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 4 календарні роки. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) ) за останні 4 календарні роки. 3. Копія звіту про рух грошових коштів ) за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги не надано документів передбачених п.4 Додатку 4 до тендерної документації за 2024 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Копії балансу Учасника (форма № 1) за останні 4 календарні роки. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) ) за останні 4 календарні роки. 2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 4 календарні роки. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) ) за останні 4 календарні роки. 3. Копія звіту про рух грошових коштів ) за останні 4 календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.