Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 538 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 692,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 076 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Назаренко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі закупівлі щодо Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Дніпровського ліцею № 129 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 12 ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31.01.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Наданий учасником файл «Лист згода з проектом договору» не містить виразу «та його істотними умовами». 2.1. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.1. Надати лист-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами відповідно до вимог Тендерної документації. 1.2. Під час переірки КЕП учасника виявлено «Тип підпису «Удосконалений»». 2.2. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 01.04.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.2. Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом, під час перевірки якого буде відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ. 1.3. У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності грошового покриття відсутня виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. 2.3. абзац шостий «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.» пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.3. Надати виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом, завірену печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1.4. У складі тендерної пропозиції відсутні копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). 2.4. абзац п’ятий «- копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу);» пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до Документації. 3.4. Надати копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.