Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 17:50. Дата останніх змін - 06-05-2025, 00:00

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за а... Державна закупівля - UA-2025-01-15-016308-a Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-15-016308-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-15-022677-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 17:50
по 21-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 17:50
по 24-01-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-01-2025, 11:13
по 27-01-2025, 11:36

Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
785800
785 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 929 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 787 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40506248 Досьє YouControl
Сайт:https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Контактна особа:Марина Назаренко
Телефон:+380634075064
E-mail:nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Поточний ремонт приміщень з за ...
785 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-01-2025, 11:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Космонавтів, буд. 7 А
по 01-05-2025
45420000-7
Столярні та теслярні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Січеславська Набережна будинок 29-А кімната 8, 49010, Інна Вікторівна Денисова
Остаточна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 02-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, пр. Мартинова , буд 2, кв. 60, 08156, Сергей Радченко
Остаточна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, пр. Мартинова , буд 2, кв. 60, 08156, Сергей Радченко
Остаточна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-01-2025 по 25-02-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, пр. Мартинова , буд 2, кв. 60, 08156, Сергей Радченко
Остаточна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-02-2025, 17:44
Період подачі оскарження:
по 02-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 31-01-25, 15:57:21
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі закупівлі щодо Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 25-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-01-25, 16:22:03
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31.01.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Наданий учасником файл «Лист згода з проектом договору» не містить виразу «та його істотними умовами». 2.1. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.1. Надати лист-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами відповідно до вимог Тендерної документації. 1.2. Під час переірки КЕП учасника виявлено «Тип підпису «Удосконалений»». 2.2. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 01.04.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.2. Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом, під час перевірки якого буде відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ. 1.3. У складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності грошового покриття відсутня виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. 2.3. абзац шостий «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.» пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.3. Надати виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом, завірену печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1.4. У складі тендерної пропозиції відсутні копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). 2.4. абзац п’ятий «- копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу);» пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до Документації. 3.4. Надати копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-02-25, 16:22:03
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Січеславська Набережна будинок 29-А кімната 8, 49010, Інна Вікторівна Денисова
Остаточна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "РСК "БУДПРОМ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
778 604,26 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-01-2025, 23:36:54
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
785 784,67 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-01-2025, 22:09:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-01-2025, 17:52:50
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-01-2025, 19:02:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено16-01-2025, 16:57:48
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-01-2025, 10:18:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:51:39
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено15-01-2025, 17:50:36
        Проект договору
        публічний Видалено16-01-2025, 16:56:08
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 10:17:11
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 17:50:36
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 17:50:36
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 17:50:36
                Інший
                публічний Видалено15-01-2025, 17:50:36
                Інший
                публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 19:00:08
                Інший
                публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 16:56:07
                Інший
                публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 10:15:49
                Інший
                публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:50:13
                Інший
                публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:50:14
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено15-01-2025, 17:50:36
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено16-01-2025, 16:56:09
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено17-01-2025, 10:17:12
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:50:13
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Форма забезпечення
                      Гарантія фінансової установи
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 19:00:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      3
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 19:00:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      30
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-01-2025, 10:17:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      3
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Дата архівування: 15-01-2025, 19:00:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія (оригінал в паперовому вигляді).
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      30
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Дата архівування: 15-01-2025, 19:00:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю
                      Форма забезпечення
                      Гарантія фінансової установи
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Дата архівування: 15-01-2025, 19:00:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді копії, завіреної Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      31
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-01-2025, 19:00:10
                      Дата архівування: 17-01-2025, 10:17:13
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Детальна інформація зазначена в п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації
                      3. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 11 787,00 грн. (одинадцять тисяч сімсот вісімдесят сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщень з заміною вікон та дверей для усунення аварії в будівлі Дніпровської початкової школи № 98 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космонавтів, буд. 7 А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-01-2025, 17:50:33
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ