Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 606 868,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 168 034,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 168 034,34 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 36565276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жилка Олександр Володимирович |
| Телефон: | +380362266863 |
| E-mail: | zhylka.sasha2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, майдан Просвіти, 1 |
16 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатка № 1 до Тендерної документації для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку, яка повинна містити інформацію про: 1.1.1. наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування), необхідне для виконання робіт згідно форми Таблиці "Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування", де необхідно зазначити: 1. № з/п; 2. Найменування транспортного засобу/обладнання/устаткування; 3. Виробник/марка; 4. Кількість (шт.); 5. Підстава використання* Власне або орендоване/лізинг/надання послуг техніки тощо (дата і № договору). Інформація про обладнання підтверджується документально, а саме: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. - у разі, якщо техніка власна, на підтвердження надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копії технічних паспортів на автомобільну техніку та довідка про знаходження на балансі підприємства таких механізмів, обладнання, тощо, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження наявності обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування), необхідне для виконання робіт, Учасник надав інформацію у формі Довідки «Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування» у вигляді Таблиці. На підтвердження наявності власної техніки Учасником надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, довідку про знаходження на балансі підприємства власного обладнання, устаткування, а також Оборотно-сальдову відомість. На підтвердження наявності орендованої техніки Учасник надав договір оренди будівельних машин та механізмів № 0101 від 01.01.2024, Акт приймання-передачі техніки від 01.01.2025, та лист-підтвердження від Орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником (вих. №10 від 29.01.2025). Співставляючи інформацію, зазначену в Довідці за формою таблиці «Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування», та документи, які подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в нього обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування), необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі, встановлено невідповідності в документах, що підтверджують підстави використання учасником орендованої техніки. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Подати документи, які підтверджують наявність в учасника орендованого обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми, устаткування), необхідне для виконання робіт за предметом закупівлі, що відповідає вимогам тендерної документації (підпункт 1.2. пункту 1 Додатка № 1 до Тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.