Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 678 492 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 392,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щуров Максим Дмитрович |
| E-mail: | procurement@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Розгляд питань: Протокольним рішенням Уповноваженої особи №84 від 28.02.2025 по закупівлі робіт ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування)» (UA-2025-01-15-008374-a) ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" визнано переможцем закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При проведенні повторного аудиту пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" перед укладанням договору, виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель допущені замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, які полягають у наступному. Опис порушення: Згідно з пп. 1.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати заповнену довідку у формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: 1) геодезист або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; Відповідно до пп. 1.2.2.1 п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю разом з копіями паспортів, картками платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) таких осіб та листами-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. На усунення виявлених замовником невідповідностей, учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл працівники.pdf) в якій вказано про залучення за цивільно-правовою угодою геодезиста Кравцова Якова Олеговича. Натомість в складі тендерної пропозиції учасником не надано копій паспорту та картки платників податків (не надається у разі, якщо така інформація наявна в ID картці) та листам-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). В складі тендерної пропозиції міститься лише цивільно-правовий договір від 04.02.2025, укладений між фізичною особою-підприємцем Кравцовим Яковом Олеговичем. Враховуючи викладене, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедуру закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, тендерна пропозиція не була відхилена, що призвело до порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині неправомірного визначення переможця закупівлі. На даній стадії Замовник не має можливості усунути виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Єдиний спосіб усунення порушення по закупівлі, яка триває, - це відміна такої закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на вищевикладені обставини, Замовником допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, яке не можливо усунути на даний час, а саме: порушення, допущені при розгляді тендерної пропозиції учасника. Прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відміни торгів виконується у відповідності до чинного законодавства України та направлене на усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність у відміні закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-03-2025, 13:54 по 01-04-2025, 00:00
Документи:
03.02.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту (капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненського району, Рівненської області (коригування)) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-01-15-008374-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 03.02.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту (капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненсько-го району, Рівненської області (коригування)) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія «ВІАКОМ» (надалі – ТОВ «БК«ВІАКОМ»). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи вимоги частини 10 статті 29 Закону кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК«ВІАКОМ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту (капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненсько-го району, Рівненської області (коригування)) спливає 11 лютого 2024 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб підприємства та тимчасовою недоступністю відповідних реєстрів, що базуються на веб-ресурсах Міністерства юстиції України, а також враховуючи об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції ТОВ «БК«ВІАКОМ» є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту (капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненсько-го району, Рівненської області (коригування)) до 28 лютого 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК«ВІАКОМ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 будівельних робіт та поточного ремонту (капітальний ремонт лісовозної дороги лісогосподарського призначення в кв. 22, 25 Злазненського лісництва, Рівненсько-го району, Рівненської області (коригування)) до 28 лютого 2025 р. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до приміток Форми 1 Додатку 1 до Тендерної документації : «*Учасник не змінює інформацію наведену в графі 1. **Під характеристикою мається на увазі відповідна технічна характеристика техніки до характеристики згідно з вимогами Замовника у графі 1, наприклад «Коток дорожній, масою від 8 т» - «Коток дорожній HAMM HD 130, масою 13825кг». ***Якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (субпідрядника/співвиконавця, або договір оренди (суборенди), лізингу, послуг тощо); ****Зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 та у разі залучення техніки – номер і дата договору з найменуванням орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі.». В ході розгляду Довідки наданої учасником від 28.01.2025 №17-04/21-16ТД про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій заповненої за формою №1 (далі довідка МБТ), встановлено, що в графі 2 довідки МБТ «Тип/марка/модель з характеристикою**» щодо ЗИЛ-ММЗ 554 (масою 10 850 кг) не зазначена технічна характеристика техніки згідно з вимогами Замовника у графі 1, а саме: не вказано «машина поливально-мийна». На підтвердження інформації, вказаної у Довідці МТБ учасником щодо залучення котку дорожньому (маса від 8т – 2 шт) та автогрейдеру середнього типу надано наступні договори: - Договір оренди №13/01Т від 13.09.2023; - Договір оренди № 13/2ОТ від 13.09.2023. В ході вивчення зазначених договорів, встановлено, що в графі 5 довідки МТБ учасником допущено помилки в датах укладання вказаних договорів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: оновлену довідку МБТ за формою № 1 із врахуванням зазначених невідповідностей. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.2.2.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди/суборенди, лізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). - копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі); - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). В ході вивчення документів учасника, наданих на підтвердження зазначеного пункту, встановлено, що учасником не надано листи-підтвердження до наступних договорів: - Договір надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023 укладений між ТОВ «СТехніка» та ТОВ «Будівельна компанія «ВІАКОМ»; - Договір оренди №14/2023 від 14.09.2023 укладений між ТОВ «ДРОГ-БУД УКРАЇНА» та ТОВ «СТехніка». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі), замовник закупівлі) по наступних договорах: - №18/09/2023-1С від 18.09.2023; - №14/2023 від 14.09.2023. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.2.2.3 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікації геодезиста у довідці зазначається номер та дата видачі кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста, а також серія, номер та дата видачі свідоцтва (у разі підвищення кваліфікації) Або У складі пропозиції надає копію кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста та копію свідоцтва у разі підвищення кваліфікації. Також, відповідно до приміток Форми 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «Зазначається «за штатним розкладом», або «працівники субпідрядника/ співвиконавця і з зазначенням найменування відповідного суб’єкта господарювання» або «цивільно-правовою угодою». ** Зазначається для інженерно-технічних працівників. ***В графі «ПІБ працівника» щодо «геодезиста» також зазначається номер та дата видачі кваліфікаційного сертифікату, а також серія, номер та дата свідоцтва у разі підвищення кваліфікації.». В ході розгляду Довідки наданої учасником від 28.01.2025 №17-04/21-16ТД про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі довідка про працівників), не встановлено інформацію щодо залучення працівника за професією «геодезист». Також, у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста та копію свідоцтва у разі підвищення кваліфікації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: оновлену довідку про працівників із врахуванням зазначених невідповідностей по геодезисту та, у разі відсутності інформації щодо номеру та дата видачі кваліфікаційного сертифікату, а також серії, номеру та дата свідоцтва у разі підвищення кваліфікації в графі «ПІБ працівника» щодо «геодезиста», надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста та копію свідоцтва у разі підвищення кваліфікації. 4. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.2.2.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (крім інженера з охорони праці та геодезиста) учасником надаються копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. На виконання зазначеного, по інженеру з якості надано Диплом ВК №35668379 від 15.04.2009 про закінчення Заблоцьким Степаном Ярославовичем Львівського національного аграрного університету за напрямом підготовки «Будівництво» та присвоєння кваліфікації бакалавра з промислового і цивільного будівництва. Таким чином, не підтверджено кваліфікацію інженера з якості відповідно до п.п. 1.2.2.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: документи на підтвердження кваліфікації інженера з якості відповідно до п.п. 1.2.2.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації або оновлену довідку про працівників із зазначенням іншого інженера з якості та документи відповідно до п.п. 1.2.2.2. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікації іншого інженера з якості. 5. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.п. 1.3. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник торгів повинен надати: «1.3.1 заповнену довідку за формою № 3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо, де (одним аналогічним договором або сумарно кількома аналогічними договорами) виконувались наступні роботи: 1) Земляні роботи; 2) Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів; 3) Установлення дорожніх знаків.; 1.3.2. Копія аналогічного договору (договорів). 1.3.3. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, переліку робіт які були предметом договору, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук (відгуки) надається щодо договору (договорів) копія(-ї) якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги.». На виконання зазначеного учасником надано: - заповнену Довідку за формою №3 про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 28.01.2025 № 17-04/21-16ТД (далі – Довідка про аналогічний договір) із зазначенням Договору №2/21-04 від 21.04.2023 в графі «Підтвердження виконання»; - лист-відгук наданий Новояворівською міською радою щодо належного стану виконання Договору №2/21-04 від 21.04.2023; - файл в форматі pdf «174_[31-01-2025 13.29.05]шкло шевченка». В ході вивчення зазначених документів, встановлено, що відсутня копія аналогічного договору (договорів), що зазначений в Довідці про аналогічний договір та листі-відгуку, а саме: Договір №2/21-04 від 21.04.2023. Таким чином, учасником не підтверджено виконання наступних робіт: Земляні роботи, Улаштування основ/дорожнього одягу з інертних матеріалів, Установлення дорожніх знаків, відповідно до вимоги Замовника згідно з п.п. 1.3.1. Розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: копію аналогічного договору (договорів) №2/21-04 від 21.04.2023 або інший аналогічний договір та документи відповідно до п.п. 1.3. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації до цього договору. 6. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п. 1 Розділу III Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з нижченаведених документів: копією протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою (витягом) з протоколу зборів засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції; Проте у складі тендерної пропозиції учасником не було надано жодного документа, який би підтверджував повноваження посадової особи на підписання тендерних документів. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: Документ, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з нижченаведених документів: копією протоколу зборів засновників (акціонерів), випискою (витягом) з протоколу зборів засновників (акціонерів), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.