Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 162 047 243 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 810 236,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 810 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 04013991 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Котелевська |
| Телефон: | +380532560227 |
| E-mail: | vivatlex0202@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 41 Особливостей, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з дотриманням вимог вказаної норми, замовнику, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 21.02.2025 року.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Пунктами 8 та 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: …8. Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8). 9. Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9)…» Водночас Додаток 8 та Додаток 9 до тендерної документації містить вимогу: «Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми.» На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надав підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8) та підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9), однак пакти подані не за формою наведеною в тендерній документації. 2. Пунктом 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: « 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.» В документах, що надані учасником в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання вищевказаних вимог, відсутня можливість перевірки зазначеної інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором, який повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. В документі №1.01-1.9/198-25 від 03.02.2025 року зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМТЕХНАЛАДКА» у якості підрядника виконало будівельні роботи з капітального ремонту за проєктом «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ НАКРИТТЯ НАД СХОВИЩАМИ РАВ № 5, 6, 7 ЗА АДРЕСОЮ: М. КИЇВ ВУЛ. КОМУНАЛЬНА, 1. Коригування», з визначеним класом наслідків СС 3 – значні наслідки.» Однак не надано жодних документів, що можуть підтвердити вказану інформацію, наприклад експертний звіт тощо. Наданий Акт готовності об’єкта до експлуатації (реєстраційний номер в ЄДЕССБ: АС01:1095-1549-4542-7273) не відображається під час пошуку на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва : https://e-construction.gov.ua/search_in_registers?search=%D0%90%D0%A101%3A1095-1549-4542-7273 . Сертифікат № ІУ122240216262 наданий у складі тендерної пропозиції учасника не містить інформацію, яка може підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором який повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі, а також не підтверджує інформацію про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва, бо під час пошуку на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відображається інформація лише про дозвільний документ : https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3303953478082102462/optype=100 . 3. Додатком 5 до тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження наявності власного обладнання, машин та механізмів, зазначених в Довідці, на кожну одиницю, учасник надає технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін виконання робіт.» На виконання вищевказаної вимоги учасником надано в складі своєї тендерної пропозиції Договір №35/23 СТ від 10.08.2023, власником техніки за свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу СХХ 731356 є Шокарєв Юрій Володимирович з яким учасником надано договір про внесення змін та доповнень до договору оренди транспортних засобів посвідченого 21 березня 2023 року Вариводою В.В., приватним нотаріусом Кременчуцького районного нотаріального округу, в реєстрі за № 1079 Місто Кременчук, Кременчуцький район, Полтавська область, України, дев’ятнадцятого вересня дві тисячі двадцять четвертого року, однак не надано сам договір оренди транспортних засобів. Також у складі тендерної пропозиції учасником надано Договір №22/04 про надання послуг спеціальною технікою від 22 квітня 2024 року, а Договір найму (оренди) транспортного засобу Місто Полтава, чотирнадцятого травня дві тисячі двадцять четвертого року. Тобто зобов’язання за Договором про надання послуг спеціальною технікою (транспортний засіб марки КРАЗ, реєстраційний номер ВІ8035АК) виникли раніше, ніж зобов’язання за договором найму (оренди) транспортного засобу (транспортний засіб марки КРАЗ, реєстраційний номер ВІ8035АК), яким надаватимуться послуги за договором найму (оренди) транспортного засобу. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.