Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 457 826 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 289,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 37 289,13 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 20130489 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
| Контактна особа: | Руслан Вашека |
| Телефон: | +380335261742, +380678459890 |
| E-mail: | ukb@kovelrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
4 |
У зв'язку з значним об'ємом інформації яку необхідно перевірити, у Замовника виникла необхідність продовжити термін розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Шановний Учасник, керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами, пунктом 3 розділу 5 тендерної документації, замовником під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. У зв’язку з чим, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Представлений Вами локальний кошторис містить середньомісячну тривалість робочого часу 174,67 год, однак відповідно до ціноутворення у будівництві (№ 12 грудень 2024), середньомісячна тривалість робочого часу на момент подання Вашої тендерної пропозиції визначена на рівні 166,67 год. 2. Відповідно до пункту 2.3.2 Додатка 2 тендерної документації, учасником надається довідка про виконання аналогічних договорів згідно з Додатком 2.3. до Тендерної документації. Під час розгляду документів у складі Вашої тендерної пропозиції, зокрема довідки від 24 січня 2025р. № 27/24/01-2025 про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі виявлено не відповідність дати договору № 227 від 21.06.2021р., оскільки представлений договір № 227 має дату 07.06.2021р. Крім того, в довідці від 24 січня 2025р. № 27/24/01-2025 по представленому договору № 193 від 30 травня 2023р. не зазначено дату завершення робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.