Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 276 936 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 131 384,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 131 384 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38646021 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ck.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Марина Сиваченко |
| Телефон: | +380472662939, +380976384834 |
| E-mail: | umtz@ck.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 18029, Україна, Черкаська область,м.Черкаси, ВУЛИЦЯ ПРИКОРДОННИКА ЛАЗАРЕНКА, БУДИНОК 1 |
13 |
Враховуючи значний обсяг документів які вимагав Замовник згідно тендерної документації а також значний обсяг завантажених документів Учасником в електронну систему закупівель, з метою детального розгляду та аналізу поданої пропозиції (документів) робочою групою з питань закупівель Головного управління (створеною наказом Головного управління № НС-91/68 від 20.03.2023 (зі змінами)), відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” статті 29, пункту 10, Постанови КМУ 1178 пункту 41, а також відповідно до тендерної документації Замовника (затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 14 січня 2025 року №8, зі змінами від 21 січня 2025 протокол Уповноваженої особи №33) розділу V “Розгляд та оцінка тендерної пропозиції” пункту 1 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” зазначено: “Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.” Станом на момент прийняття відповідного рішення (04 лютого 2025 року) кваліфікація учасника становить — 4 робочих днів. Відповідно до вищезазначеної інформації Замовник приймає рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 26.02.2025 року. Додатково зазначаємо, що Замовник має право розглянути тендерну пропозицію й раніше вищевказаної дати.
Відповідно до засідання робочої групи з питань закупівель Головного управління, що відбулося 20.02.2025 (Протокол засідання № 4 від 20.02.2025 року) розглянуто пропозицію «Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЛАДОМ”» (ЄДРПОУ 42994511) та встановлено наступне. За період 29.01.2025 — 20.02.2025 року під час розгляду тендерної пропозиції, Учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЛАДОМ”» (ЄДРПОУ 42994511) встановлено, що Учасником не було подано у відповідність до тендерної документації розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» наступні документи: - Додаток 1 до тендерної документації, довідка про “Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”; - Додаток 3 до тендерної документації, не зазначено строк гарантії на виконані роботи. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати відповідно до затвердженої форми (таблиці) інформацію про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, Учасником дана довідка була надана, проте в дані довідці не міститься інформація щодо кількості такого обладнання та матеріально-технічної бази в колонці “Стан (нове, справне,погане), а також наявна кількість”. Також відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати інформацію про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, Учасником дана довідка була надана, проте в даній довідці не міститься інформація відповідно до наданої учасником “Підсумкова відомість ресурсів” та відповідно до оприлюдненого Замовником ПКД в частині “Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва” розділ II “Будівельні машини і механізми”, “Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат”. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі” Учасник повинен був надати: “8. На підтвердження відповідності робіт вимогам замовника Учасник надає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником, із зазначенням строку гарантії на виконані роботи.” Учасником дана довідка про роботи які будуть проведені було надано, проте в даній довідці не зазначено строк гарантії на такі роботи. Згідно тендерної документації, розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: « - Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до форми встановленої Замовником із зазначенням кількості обладнання та матеріально-технічної бази та технологій а також зазначене обладнання та матеріально-технічна база повинна бути у відповідності до “Підсумкова відомість ресурсів” та відповідно до оприлюдненої Замовником проектно-кошторисної документації в частині “Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва” розділ II Будівельні машини і механізми, Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат.»; « - У завантаженому Учасником документі “Довідка щодо робіт”, яка містить інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником, Учаснику потрібно зазначити строк гарантії та такі роботи. Примітки: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. (ч.9 ст. 26 Закону).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.