Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 704 209,26 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 198 521,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 198 521 UAH |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44474482 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Фещенко |
| Телефон: | +380961611809 |
| E-mail: | ksr.zakup@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08298, Україна, Київська область,селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2 |
13 |
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 21.03.2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником.
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.п 2.1.1 Додатку 10 до Тендерної документації Учасником надана Довідка за формою Додатку 5 про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до п.п 2.1.2 Додатку 10 до Тендерної документації Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасник не надав копію технічного паспорту або копію свідоцтва про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності, на вантажний автомобіль MAN TGA 26.390. Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Відповідно до п.п 2.2.1 Додатку 10 до Тендерної документації Учасником надана Довідка за формою Додатку 6 про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п.п 2.2.2 Додатку 10 до Тендерної документації На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника) разом з довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасник не надав скан-копії трудової книжки (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівника Проскурін Олександр Володимирович Виконавець робіт, або наказ про прийняття на роботу або трудовий договір (контрактів). Таким чином, Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.