Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 905 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 3.11 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК, а саме: 1. Договірна ціна. 2. Зведений кошторисний розрахунок. 3. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. 4. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. 5. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. 6. Календарний план-графік. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись чинними державними будівельними нормативами. Також Учасник повинен підтвердити наявність чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або ІВК або іншого аналогічного Програмного Комплексу для виконання відповідних кошторисних розрахунків, дійсної на момент подання пропозиції. При заповненні договірної ціни, учасник має зазначити посилання на нормативно-правовий акт на підставі якого визначено ціни. *У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 1.2. . Згідно пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку за встановленою формою 2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/ інший документ, копії наказів тощо). копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції надано сканований друкований розрахунок підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису не в повному обсязі. 2.2. У складі пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, однак інформація зазначена в копіях наказів не співпадає, зокрема щодо працівників Іванова Сергія Олександровича і Книги Сергія Миколайовича. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати сканований друкований розрахунок підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису в повному обсязі. 3.2. Надати оновлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт.
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 3.14 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати заключний акт про проходження працівниками медичного огляду відповідно затвердженого списку працівників, або довідка медичного закладу про проходження працівниками медичного огляду. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції не надано копії медичних книжок, що засвідчують проходження працівниками необхідного медичного огляду, строк дії якого ще не минув. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати копії медичних книжок, що засвідчують проходження працівниками необхідного медичного огляду, строк дії якого ще не минув.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.