Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 054 152,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 270,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 270,77 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26345736 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Полякова Катерина |
| Телефон: | +380442000503 |
| E-mail: | sadkotender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
15 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно з пп.2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) необхідно відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за оголошенням № UA-2025-01-09-010099-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: тендерна документація не відповідає «Методичним рекомендаціям щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим Мінекономіки від 22.11.2024 № 26335. Враховуючи зазначене, необхідно відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт згідно з пп. 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-02-2025, 16:40
Період оскарження:
з 17-02-2025, 16:41 по 28-02-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ПДБК» або Учасник) Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). № оголошення: UA-2025-01-09-010099-a. Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «ПДБК» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД), Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу ч. 2 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання (інженерно-технічні працівники) від 24.01.2024 № 2/01-25, де в гр.4 «Освіта/спеціальність» не повністю зазначена інформація, а саме відсутня назва навчального закладу. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом приведення у відповідність Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання, відповідно до вимог ч. 2 Додатку № 1 ТД. 2. На вимогу ч. 3 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасником надано аналогічний договір з предметом договору: «Реконструкція електричної підстанції ПС 750 кВ «Запорізька», Запорізька область, без зазначення класу наслідків об’єкта. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт до зазначеного договору не містить інформацію про період виконання робіт. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання оформлених належним чином документів, відповідно до вимог ч. 3 Додатку № 1 ТД. 3. На вимогу ч. 4 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Учасником надана фінансова звітність підприємства за 2022, 2023 роки. Однак фінансова звітність учасника за 2022, 2023 роки або сумарно за два роки не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання фінансової звітності учасника за 2022, 2023 роки або сумарно за два роки, яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог ч. 4 Додатку № 1 ТД. 4. На вимогу ч. 3.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагалось у тендерній документації подання довідки про ознайомлення та погодження з умовами проєкту договору, без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД. Однак Учасником не наданий проєкт Договору. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання проєкту договору, без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД.
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» або Учасник) Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). № оголошення: UA-2025-01-09-010099-a. Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД), Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу ч. 1 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасником надана довідка «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» в якій зазначена інформація в графі 3 «назва відповідної техніки Учасника» не відповідає назві зазначені в графі 2 «мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог замовника». Окрім того, в графі 6 «зазначення приналежності» “право користування“ механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) зазначено не в повному обсязі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання довідки «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» з виправленою та уточненою інформацією щодо техніки вказаної в довідці. 2. На вимогу ч. 2 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання, в якій в гр.2 «Посада» зазначені посади на працівників Пушкарська А.С. та Йосипенко С.Г. не відповідають назві посади в наказах № 31/к/тр від 11.09.2024 та № 6/к/тр від 21.03.2024 про прийняття на роботу даних працівників. Також, в гр.4 «Освіта/спеціальність» на працівників Безпалий В.М., Бугаєнко Г.М. та Охмуш І.А. не повністю зазначена інформація, а саме відсутня назва навчального закладу. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів оформлених належним чином та приведення у відповідність Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання, відповідно до вимог ч. 2 Додатку № 1 ТД. 3. На вимогу ч. 3 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасником надано аналогічні договори № 11/05/2022 від 11.05.2022 та № 10/10/2023 від 10.10.2023 з актами приймання – передачі будівельного майданчику, які не містять дати. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання актів приймання – передачі будівельного майданчику до аналогічних договорів № 11/05/2022 від 11.05.2022 та № 10/10/2023 від 10.10.2023 оформлені належним чином, відповідно до вимог ч. 3 Додатку № 1 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.