Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
закупівля здійснюється на виконання підпунктів 1.4.1.3. ,1.4.2.1., 1.4.2.2.Розділу 1 Інвестиційної програми товариства на 2025 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 834 212 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 171,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Плавайко |
| Телефон: | +380312619861 |
| E-mail: | vspz2@zakarpat.energy |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57 |
4 |
Замовником під час розгляду документів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ", поданих у складі тендерної пропозиції, на участь в закупівлі: «Реконструкція ПС із заміною масляних вимикачів на вакуумні вимикачі », виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно Додатку №4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в тому числі наступні документи: пункт 5.7. Надати інформаційний лист щодо наявності сервісного центру з гарантійного та післягарантійного ремонту обладнання (вакуумних вимикачів ) в Україні. Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. Отже, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно розмістити: 1 ) Інформаційний лист щодо наявності сервісного центру з гарантійного та післягарантійного ремонту обладнання (вакуумних вимикачів ) в Україні.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.