Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 540 396 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 157 701,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | zakupivli.dbvr1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
12 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена не у відповідності до вимог тендерної документації. 1.2. Інформація зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає інформації, що зазначена у документах, наданих Учасником для підтвердження способу залучення працівників Учасника. 1.3. Довідка від 21.01.2025 № ТЛ2001/17 не містить інформації про наявність в Учасника працівників, необхідних для виконання окремих видів робіт, передбачених Додатком № 1 до тендерної документації. 1.4. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази складена не у відповідності до вимог тендерної документації. 1.5. Інформація зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази не відповідає інформації, що зазначена у документах, наданих Учасником на підтвердження права власності та права користування. 1.6. Інформація зазначена у довідці від 21.01.2025 № ТЛ2001/17 не підтверджена документами у відповідності до вимог тендерної документації. 1.7. Інформація зазначена у довідці № ТЛ2001/18 від 20.01.2025 не відповідає інформації, що зазначена у документах, наданих Учасником на підтвердження права власності та права користування. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації; додаток № 1 до тендерної документації; пп. 1.1 п. 1 розділу 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.