Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 17:23. Дата останніх змін - 17-04-2025, 15:43

«Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

«Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за ад... Державна закупівля - UA-2025-01-07-007429-a «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-07-007429-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-008973-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 17:23
по 02-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 17:23
по 05-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-02-2025, 12:12
по 05-02-2025, 12:35

Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції – українська (пункт 8 частина друга, Стаття 21 Закону). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
99092215.2
99 092 215,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:495 461,08 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:300 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
ЄДРПОУ:05520750 Досьє YouControl
Сайт:https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua#
Контактна особа:Катерина Тимошенко
Телефон:+380976861956
E-mail:snowcrown@i.ua
Місцезнаходження:
52001, Україна, Дніпропетровська область,м. Підгородне, вул.Центральна буд.46
13



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт комунально ...
99 092 215,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-02-2025, 12:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

1
робота
52001 Україна Дніпропетровська область місто Підгородне вул. Шосейна, 99-А
по 28-02-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СТОРМ БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, пр.Свободи будинок 35, 51900, Євген Палій
Остаточна пропозиція:
94 034 725,69 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
94 034 725,69 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 17:11
Період подачі оскарження:
по 10-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 12-02-25, 13:58:35
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Керуючись ч. 10 ст. 29 Закону, у зв’язку з необхідністю опрацювання великого обсягу документації тендерної пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-07-007429-a продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-03-25, 17:00:24
24

Враховуючи п. 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СТОРМ БУД" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • відповідно до п. 1.3 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасником надано Витяг № 2004614500031 з реєстру платників податку на додану вартість, дата видачі витягу 31.01.2020, Індивідуальний податковий номер 427834904619, але за даними реєстру платників ПДВ Індивідуальний податковий номер 427834904619, як платник ПДВ, був анульований 09.12.2020. Таким чином, не виконано вимоги щодо надання інформації згідно з вимогами Тендерної документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону; • відповідно до п. 1.4 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах – згідно вимог пункту 1.10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Пункт 1.10 Розділу ІІІ ТД встановлює вимоги щодо надання документів особи уповноваженої на підписання договору, а саме: учасник має надати у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи. Таким чином, не виконано вимоги щодо надання інформації згідно з вимогами Тендерної документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону; • відповідно до п. 1.8 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.9 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 9 даної тендерної документації. Учасником надано «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів», однак в екземплярі Пакту англійською мовою не заповнено поле Duly authorised to sign the contract for and on behalf of (Належним чином уповноважений на підписання договору від імені) та дата підписання. Таким чином, не виконано вимоги щодо надання інформації згідно з вимогами Тендерної документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону; • відповідно до п. 2.1 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 тендерної документації. Учасником надано Довідку (щодо наявності обладнання, МТБ та технологій), котра містить наступні невідповідності:  для позицій обладнання з 1 по 47 не зазначено Документ, підтверджуючий приналежність;  для транспортних засобів Автогрейдер CATERPILLAR 140 k, Асфальтоукладач VOLVO P7820C, Коток дорожний HAMM GRW280-16, Коток дорожний HAMM HD110 зазначено приналежність «орендоване», однак на підтвердження надано копію договору надання послуг, а не оренди;  договір про надання послуги № 2701/2025-2 від 27.01.2025 року з додатками між ТОВ «СТОРМ БУД» та ПП «ДОРСТРОЙ» підписаний керівниками Сторін, однак, зі сторони Замовника міститься печатка ТОВ «Відновлення та розвиток», а не ТОВ «СТОРМ БУД»;  договір суборенди транспортних засобів № 1/0125 від 30.01.2025 року з додатками між ТОВ «СТОРМ БУД» та ПВКП «МЕЛІК» підписаний керівниками Сторін, однак, зі сторони Суборендаря міститься печатка ТОВ «Відновлення та розвиток», а не ТОВ «СТОРМ БУД»;  договір оренди транспортних засобів № 1 від 30.01.2025 року з додатками між ТОВ «СТОРМ БУД» та ПП»Сімас» підписаний керівниками Сторін, однак, зі сторони Орендаря міститься печатка ТОВ «Відновлення та розвиток», а не ТОВ «СТОРМ БУД»;  для транспортних засобів Автогрейдер CATERPILLAR 140 k, Асфальтоукладач VOLVO P7820C, Коток дорожний HAMM GRW280-16, Коток дорожний HAMM HD110 не надано документи, що підтверджують право власності відповідного власника (вимога, встановлена в Додатку 5 до тендерної документації). Таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; • відповідно до п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації, зокрема, відповідно до п. 2.3.3 Додатку 10 вимагається надати скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3. Учасником надано скан-копію договору № 2011/370 від 20.11.2024 року та скан-копії актів виконаних робіт до нього. Сума договору становить 25 760 950,00 грн., однак, сума актів виконаних робіт – 25 760 949,99 грн., таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів; • відповідно до п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації, зокрема, відповідно до п. 2.3.3 Додатку 10 вимагається надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником надано скан-копію договору № 2011/370 від 20.11.2024 року та скан-копію відгуку контрагента, однак, не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва, таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів; • відповідно до п. 2.3 Додатку 10 ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації, зокрема, відповідно до п. 2.3.3 Додатку 10 вимагається надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Учасником надано скан-копію договору № 0512/389 від 05.12.2024 року та скан-копію відгуку контрагента, однак, не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкту будівництва; Таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів; • відповідно до п.п. 5.4 п. 5 Розділу ІІІ ТД учасник надає у складі тендерної пропозиції фінансову звітність, що підтверджує наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, зокрема, згідно з п.п. 5.4.3 учасник має надати копії звітів про рух грошових коштів за останні 5 календарних років. Учасником не надано копії звітів про рух грошових коштів, таким чином, не виконано вимоги щодо підтвердження наявності фінансової спроможності; • відповідно до п. 6 Розділу ІІІ ТД учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником надано договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальні кошториси, що складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу, підсумкову відомість ресурсів, проект календарного графіку виконання робіт, однак договірна ціна в файлі 193_ДЦ_ДЦ.xls не містить підпису уповноваженої особи учасника та печатки. Учасником надано пояснювальну записку одночасно в двох файлах 193_ДЦ_ДЦ.xls та 3.1.Кошторисний розрахунок.pdf, однак, сума договірної ціни в файлі 3.1.Кошторисний розрахунок.pdf не відповідає сумі в файлі 193_ДЦ_ДЦ.xls. Також, пояснювальна записка 193_ДЦ_ДЦ.xls не містить підпису уповноваженої особи. Учасником надано пояснювальну записку одночасно в двох файлах 193_ДЦ_ЗКР.xls та 3.1.Кошторисний розрахунок.pdf, однак, сума Всього по зведеному кошторисному розрахунку в файлі 3.1.Кошторисний розрахунок.pdf не відповідає сумі в файлі 193_ДЦ_ЗКР.xls. Також, ЗКР 193_ДЦ_ЗКР.xls не містить підпису уповноваженої особи; • відповідно до п.п. 5 п. 1 Розділу ІІІ ТД учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції заповнену тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно з Додатком 1. Учасником надано тендерну (цінову) пропозицію, де зазначено, що загальний строк виконання робіт складає 11 місяців, але не пізніше 28 лютого 2026 року. Водночас, учасником надано проект календарного графіку, згідно з яким строк виконання робіт складає 12 місяців. Також учасником вказано, що строк гарантії на виконані роботи складає 5 (п’ять) років. Водночас, учасник погоджується взяти на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором, однак, п. 14.2 Договору встановлено, що гарантійний строк становить 10 років. Таким чином, цінова пропозиція не відповідає календарному графіку учасника та погодженню учасника на укладення договору на умовах, встановленим проектом договору; • станом на 03.03.2025 року відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником, засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «СТОРМ БУД» є Похила Владислав Ігорович. Таким чином, станом на дату прийняття даного рішення, 03.03.2025 року, наступний перелік документів не відповідає вимогам ТД та відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); - Статут; - підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8); - підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9); - довідка, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи); - інформації про відсутність наступних підстав, а саме: - довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі (у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. - довідка в довільній формі, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі НЕ є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також до такої особи НЕ застосовані чинні санкції будь-якою з таких організацій:  (a) Організація Об’єднаних Націй та будь-яка установа чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена або уповноважена Організацією Об’єднаних Націй запроваджувати, керувати, впроваджувати та/або застосовувати санкції;  (b) Європейський Союз та будь-яке агентство чи особа, яка належним чином призначена, уповноважена чи уповноважена Європейським Союзом вводити, адмініструвати, впроваджувати та/або застосовувати санкції;  (c) Управління контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC), Державний департамент США та/або Міністерство торгівлі Сполучених Штатів. - Витяг ЄДР/Виписка ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію; - Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-03-25, 17:00:24
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-07-007429-a-c1
Номер договору:
DP05A_05_W
Дата підписання договору:
17-04-2025, 15:39
Строк дії договору:
з 17-04-2025 по 28-02-2026
94 034 725,69 UAH
Ціна договору
78 362 271,41 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СТОРМ БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
94 034 725,69 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
94 034 725,69 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 18:21:36
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "САКТІ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
97 493 181,51 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
97 493 181,51 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-02-2025, 15:20:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-01-2025, 17:25:48
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-01-2025, 17:02:29
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено27-01-2025, 14:20:57
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:17:53
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічний Видалено07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічний Видалено07-01-2025, 17:23:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 17:01:17
        Інший
        публічний Видалено10-01-2025, 17:01:16
        Інший
        публічний Видалено27-01-2025, 14:19:40
        Інший
        публічний Видалено27-01-2025, 14:19:40
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:16:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 15:16:50
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          7. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-01-2025, 15:16:53
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 днів.
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок ГУК у Дн-вській обл/Пiдгородне/24062000, ЄДРПОУ (37988155) 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 46, р/р UA638999980314080599000004593 в Казначейство України(ел. адм. подат., МФО 899998).
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок ГУК у Дн-вській обл/Пiдгородне/24062000, ЄДРПОУ (37988155) 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 46, р/р UA638999980314080599000004593 в Казначейство України(ел. адм. подат., МФО 899998).
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Архівована
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Дата архівування: 31-01-2025, 15:16:53
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 (триста тисяч грн. 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: ГУК у Дн-вській обл/Пiдгородне/24062000, ЄДРПОУ (37988155) 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 46, р/р UA638999980314080599000004593 в Казначейство України(ел. адм. подат., МФО 899998).
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника)
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області за адресою Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:23:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ