Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 805 266 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 104 030 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 104 026,33 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Харламова |
| Телефон: | +380679963756 |
| E-mail: | oksana.kharlamova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
5 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником не виконано мінімальні вимоги критерію. Учасником не виконано мінімальні вимоги критерію. 1. Не надано скановані оригінали та/або скановані копії документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами (договорів оренди (найму)/лізингу), що будуть запропоновані Учасником для надання послуг по наступним транспортним засобам: - Вантажний спеціалізований Самоскид Ford Trucks 4142D DC (5 одиниць); - Бульдозер ЧТЗ Б 10М (1 одиниця); - Екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 180W- 9S (1 одиниця); - Екскаватор колісний JCBJS175WTT2 (1 одиниця); - Коток дорожній HAMM HD 140 VV (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т XCMG XCT 35 (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т ЗСО КС-55713-5К-4 (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т МАЗ 5337 КС 55727-1 (1 одиниця); - Самохідна підйомна пневмоколісна установка TADANO FAUN ATF40G-2 (1 одиниця); - Вантажний-спеціалізований сідловий тягач Е SCANIA R420 LA4X2MNA (1 одиниця); - Загальний напівпричіп бортовий тентовий SCHWARZMUELLER SPA- 3E (1 одиниця); - Вантажний- спеціалізований сідловий тягач Е DAF XF 105.460; - Напівпричіп низькорамний TAD Jumbo 45-4 10М (1 одиниця); - Вантажний-спеціалізований сідловий тягач Е VOLVO FM 12.460 (1 одиниця); - Напівпричіп спеціалізований н/пр.- платформа-Е ВАРЗ НПВ 4713 (1 одиниця); 2. В договорах оренди техніки від 02.01.2025 №02/01/25 та №01/2025 зазначені реєстраційні номери техніки, які не співпадають з реєстраційними номерами, що внесені в свідоцтва про реєстрацію машин, а саме: - бульдозер SEM 816D, реєстраційний номер 291141АХ (в свідоцтві про реєстрацію машини зазначено реєстраційний номер 29141АХ); - напівпричіп- спеціалізований н/пр.- платформа-Е, реєстраційний номер АХ0415 (в свідоцтві про реєстрацію ТЗ зазначено реєстраційний номер АХ0415XF) 3. Учасником надані документи на бульдозер SEM 816D, реєстраційний номер 29141АХ, який не має потужності двигуна щонайменше 180 к. с. у відповідності до мінімальних вимог кваліфікаційних критеріїв. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - Вантажний спеціалізований Самоскид Ford Trucks 4142D DC (5 одиниць); - Бульдозер ЧТЗ Б 10М (1 одиниця); - Екскаватор колісний HYUNDAI ROBEX 180W- 9S (1 одиниця); - Екскаватор колісний JCBJS175WTT2 (1 одиниця); - Коток дорожній HAMM HD 140 VV (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т XCMG XCT 35 (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т ЗСО КС-55713-5К-4 (1 одиниця); - Спеціальний вантажний автокран більше 20т МАЗ 5337 КС 55727-1 (1 одиниця); - Самохідна підйомна пневмоколісна установка TADANO FAUN ATF40G-2 (1 одиниця); - Вантажний-спеціалізований сідловий тягач Е SCANIA R420 LA4X2MNA (1 одиниця); - Загальний напівпричіп бортовий тентовий SCHWARZMUELLER SPA- 3E (1 одиниця); - Вантажний- спеціалізований сідловий тягач Е DAF XF 105.460; - Напівпричіп низькорамний TAD Jumbo 45-4 10М (1 одиниця); - Вантажний-спеціалізований сідловий тягач Е VOLVO FM 12.460 (1 одиниця); - Напівпричіп спеціалізований н/пр.- платформа-Е ВАРЗ НПВ 4713 (1 одиниця); 2. Надати Договори в яких реєстраційні номери відповідають номерам які зазначені в свідоцтві про реєстрацію ТЗ, а саме: - бульдозер SEM 816D, реєстраційний номер 29141АХ; - напівпричіп- спеціалізований н/пр.- платформа-Е, реєстраційний номер АХ0415XF 3. Учаснику надати інформацію Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання): 1. Довідку на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): - бульдозер потужністю не менше 180 к.с. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - бульдозера потужністю не менше 180 к.с Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), Учасником надається, зокрема, сканована копія договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив Договір субпідряду № 24/05 від 24.05.24, п.3.1 якого зазначає: загальний строк (термін) виконання Робіт Субпідрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт (додаток до цього Договору, який є його невідємною частиною) Але Учасник у складі тендерної пропозиції не завантажив до системи Додаток до Договору «Графік виконання робіт», що є його невід’ємною частиною, чим не виконав вказану вимогу тендерної документації.. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасником надається: 1. Довідка на бланку Учасника згідно з Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних* договорів». *Аналогічним для даної закупівлі вважається договір, у складі робіт якого є влаштування (будівництво майданчиків та/або під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарно підтверджують об’єм не менше 4 000 м²). 2. Сканована копія договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору (-ів) з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м². При цьому такі договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або точного місцезнаходження об'єкту (якщо ця інформація належить до інформації обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), без персональних даних(у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник може надати декілька договорів, загальний обсяг робіт за котрими буде відповідати необхідним вимогам вказаного в п.1 даного критерію. 3. Скан-копії листів-відгуків, рекомендацій від Замовників робіт, що підтверджують належне виконання договорів вказаних в Таблиці №2. Мінімальні вимоги критерію: не менше 1 договорів та не менше 1 відгуку/рекомендацій. Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1 цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги пп2 п2 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надати: - до Договору субпідряду № 24/05 від 24.05.24 Додаток «Графік виконання робіт», який є невід’ємною його частиною. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 3) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пп.2 п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником не надано скановані копії документів, що підтверджують факт того, що виконавець робіт Бабенко Олександр Олександрович є працівником Учасника на законних підставах. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; Стропальник - 6 осіб. 2. Надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. 3. Надати скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати на виконавця робіт Бабенко Олександр Олександрович скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації Учаснику надати: оновлений Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації з вірним переліком документів, а саме: Рішення 16/08 від 15 серпня 2023 року На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2. Інші вимоги до учасників закупівель 4) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», для підтвердження наявності повноважень посадових осіб на підписання пропозиції та/або договору, Учасником надається лист по формі додатку №1.1 до тендерної документації, в якому, між іншим, вказана вимога щодо переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: «зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції». На виконання вказаної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив до системи лист № 7/01 від 14.01.25 «щодо повноважень посадових осіб» по формі додатку №1.1, в переліку документів до якого вказане, зокрема: 1. Рішення 16/08 від 15 серпня 2003 року; яке Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Окремо зазначаємо, що, враховуючи наявність у документах Учасника Рішення 16/08 від 15 серпня 2023 року, можлива механічна помилка, зроблена Учасником у Додатку №1.1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», для підтвердження наявності повноважень посадових осіб на підписання пропозиції та/або договору, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: 1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: оновлений Лист «щодо повноважень посадових осіб» за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації з вірним переліком документів, а саме: Рішення 16/08 від 15 серпня 2023 року На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2. Інші вимоги до учасників закупівель 5) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, Учасник надає, зокрема, скан-копію дозвільного документу, на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2. а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року. Учасник у складі тендерної пропозиції Декларацію №058343/24 «про провадження господарської діяльності», яка не містить вказаного виду діяльності «- зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних», що свідчить про невідповідність наданої учасником Декларації вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, надати скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, а саме: 1. Дозвільного документу, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2. а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року. 2. Дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до ТД надати дозвільний документ, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2, а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, або монтаж інженерних споруд, або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року.
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує необхідність у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником у Відомості про наявність МТР (далі- Відомість) Учасником не виконано вимоги критерію, а саме: 1. Учасником надані документи на 4 одиниці бульдозерів, які не мають потужності двигуна щонайменше 180 к. с. у відповідності до мінімальних вимог кваліфікаційних критеріїв, а саме: - ДЗ 110 (3 одиниці); - TY 165-3 (1 одиниця). В наданих Учасником документах відсутня інформація що зазначена техніка має потужність не менше 180 к.с. 2. Учасником не надано скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - автокран МАЗ КС-55727-С. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати інформацію Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання): 1. Довідку на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): - бульдозера потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - бульдозера потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; - автокран МАЗ КС-55727-С. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано документи в повному обсязі, а саме: не надано скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації 6 стропальників. Не надано кваліфікаційні посвідчення (посвідчення стропальника або сертифікат/свідоцтво про проходження спеціального курсу для стропальників). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації 1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: - Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; - Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; - Стропальник - 6 осіб. 2. Надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. 3. Надати скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвіт, а саме: - скановані копії документів - 6 стропальників, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 3) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, Учасник надає, зокрема, Дозвіл Держгірпромнагляду або Держпраці та/або зареєстровану у встановленому порядку Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Учасником не надано скановані копії: дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 2 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, надати скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, а саме: 2. Дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* -земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги пп. 2 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до ТД надати: Дозвол*та/або Декларації., виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* -земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.