Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 383 497 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 918 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 81 917,48 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Харламова |
| Телефон: | +380679963756 |
| E-mail: | oksana.kharlamova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
8 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником не виконано мінімальні вимоги критерію. Учасником на підтвердження виконання даного критерію надано інформацію та документи, зокрема на 2 одиниці техніки, яка не відповідає вимогам критерію, а саме: - бульдозер марки Б10М.0111-1Е, згідно свідоцтва про реєстрацію машини потужність двигуна становить 132,00 кВт (перерахунок у кінські сили: 132,00 х 1,3596 = 179,46984 к.с.); - бульдозер CATERPILLAR D6R, згідно зі свідоцтвом про реєстрацію машин, потужність двигуна 158кВт, власник ТОВ «Катерпіллар Файненшл Україна». На підтвердження права користування надано Додаткову Угоду №1 від 04.10.2021р. до Договору фінансового лізингу №UA490L-21-03-EDOC від 26.08.2021р. укладену з ТОВ «Катерпіллар Файненшл Україна» з інформацією про внесення змін у Додаток 1 до договору, в частині специфікації (Бульдозер на гусеничному ходу CATERPILLAR D6R, повна потужність 130 кВт (130,00 х 1,3596 =176,748к.с.). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати інформацію Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання): 1. Довідку на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): - бульдозер потужністю не менше 180 к.с. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - бульдозера потужністю не менше 180 к.с Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником не надано: скановані копії договорів із додатками, які є невід’ємною частиною договорів (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договорів з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м², що зазначені в наданій Учасником довідці згідно з Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних робіт», а саме: - скановану копію договору з невід’ємними додатками по предметом договору: Виконання робіт з облаштування та підготовки майданчика свердловини №7 Кавердинського ГКР; - скановану копію договору з невід’ємними додатками з предметом договору: Виконання робіт з облаштування майданчика свердловини №14 Кавердинського ГКР. Також Учасником не надано скан-копію листа-відгуку, що підтверджують належне виконання договору вказаного в наданій довідці згідно з Таблиці №2 ТД, а саме по договору з предметом договору: Виконання робіт з облаштування та підготовки майданчика свердловини №7 Кавердинського ГКР. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасником надається: 1. Довідка на бланку Учасника згідно з Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних* договорів». *Аналогічним для даної закупівлі вважається договір, у складі робіт якого є влаштування (будівництво майданчиків та/або під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарно підтверджують об’єм не менше 4 000 м²). 2. Сканована копія договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору (-ів) з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м². При цьому такі договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або точного місцезнаходження об'єкту (якщо ця інформація належить до інформації обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), без персональних даних(у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник може надати декілька договорів, загальний обсяг робіт за котрими буде відповідати необхідним вимогам вказаного в п.1 даного критерію. 3. Скан-копії листів-відгуків, рекомендацій від Замовників робіт, що підтверджують належне виконання договорів вказаних в Таблиці №2. Мінімальні вимоги критерію: не менше 1 договорів та не менше 1 відгуку/рекомендацій. Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1 цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги пп 2 п2 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надати документи згідно наданого листа №78 від 17.01.25 «ВІДОМОСТІ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ» : - скановані копії договорів із додатками, які є невід’ємною частиною договорів (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договорів з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 3) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу «Надати скановані копії документів фінансової звітності, для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію: - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*; - Копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію*. Документи згідно пунктів 1 та 2 цього критерію надаються учасником до одного періоду. * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником. У випадку, якщо учасник є дочірнім підприємством, оцінка критерію може здійснюватися на основі фінансової звітності материнської компанії.» Учасником надано інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, а саме - фінансову звітність малого підприємства, якою підтверджується обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік. При цьому Учасником не зазначено інформацію про законодавчі підстави для ведення саме цієї фінансової звітності, що вимагалася умовами тендерної документації процедури. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.4 частини І Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати лист в довільній формі про фінансовий стан учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Мінімальні вимоги: показник обсягу річного доходу (виручки) за 2023 та/або 2024 рік , не менше 25 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати скановані копії документів фінансової звітності, для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію: - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*; - Копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію*. Документи згідно пунктів 1 та 2 цього критерію надаються учасником до одного періоду. * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником. У випадку, якщо учасник є дочірнім підприємством, оцінка критерію може здійснюватися на основі фінансової звітності материнської компанії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.4 частини І Додатку №1 до тендерної документації надати: інформацію про законодавчі підстави для ведення саме цієї фінансової звітності, що вимагалася умовами тендерної документації процедури. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує необхідність у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником у Відомості про наявність МТР (далі- Відомість) Учасником не виконано вимоги критерію, а саме: 1. Учасником надані документи на 4 одиниці бульдозерів, які не мають потужності двигуна щонайменше 180 к. с. у відповідності до мінімальних вимог кваліфікаційних критеріїв, а саме: - ДЗ 110 (3 одиниці); - TY 165-3 (1 одиниця). В наданих Учасником документах відсутня інформація що зазначена техніка має потужність не менше 180 к.с. 2. Учасником не надано скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - автокран МАЗ КС-55727-С. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати інформацію Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання): 1. Довідку на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): - бульдозера потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - бульдозера потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; - автокран МАЗ КС-55727-С. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано документи в повному обсязі, а саме: не надано скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації 6 стропальників. Не надано кваліфікаційні посвідчення (посвідчення стропальника або сертифікат/свідоцтво про проходження спеціального курсу для стропальників). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації 1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: - Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; - Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; - Стропальник - 6 осіб. 2. Надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. 3. Надати скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвіт, а саме: - скановані копії документів - 6 стропальників, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 3) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, Учасник надає, зокрема, Дозвіл Держгірпромнагляду або Держпраці та/або зареєстровану у встановленому порядку Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Учасником не надано скановані копії: дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 2 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, надати скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, а саме: 2. Дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* -земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги пп. 2 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до ТД надати: Дозвол*та/або Декларації., виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* -земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.