Закупівлю оголошено - 31-12-2024, 09:45. Дата останніх змін - 31-12-2024, 09:48

(Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1)

(Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1)... Державна закупівля - UA-2024-12-31-000973-a (Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1) від замовника Військова частина А2339 від 12/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-31-000973-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-31-000906-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 09:45
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 09:45
по 15-01-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2999488.66
2 999 488,66 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:29 994,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:89 984,65 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Військова частина А2339
ЄДРПОУ:07848549 Досьє YouControl
Контактна особа:Блонська Наталія Борисівна
Телефон:+380975851398
E-mail:n.blonska@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
29026, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця В. Чорновола, 122
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
(Послуга з поточного ремонту п ...
2 999 488,66 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

(Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1)

3
послуга
29000 Україна Хмельницька область м. Хмельницький вул. Чорновола 122
по 30-06-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:48:19
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
              Тип документа: Критерії оцінки
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії оцінки
                публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:46:01
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          8. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту (Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Міністерства оборони України військової частини А2339 кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Міністерство оборони України військова частина А2339 код за ЄДРПОУ 07848549, вул. Чорновола, буд. 122, Хмельницька обл., м. Хмельницький, 29026; реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату початку строку дії гарантії; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”; умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3%: 89984,65 грн; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту (Послуга з поточного ремонту приміщень військового містечка №57 по вул. Чорновола, 122 в м. Хмельницький-головний лікувальний корпус-будівля №57/1)
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5% від суми договору 149974,43 грн. – оригінал документа про внесення коштів на рахунок Замовника не пізніше дати укладення договору про закупівлю послуг, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. , ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П.
                          Документ
                          ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П. , ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П.
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          240
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П. , ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П.
                          Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. , ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П.
                          Форма забезпечення
                          Іншій формі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. , ДОГОВІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ № _____ м. Хмельницький «___» ___________ 2025 року Військова частина А2339 м. Хмельницький, іменоване надалі «Замовник», в особі командира Мельника Сергія Борисовича, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, та ____________________________________________________ «Учасник-переможець», в особі _________________________________________________________, що діє на підставі ____________________________, з іншого боку, уклали даний Договір завдатку (далі – Договір) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, який буде укладено за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________, та на підтвердження п.12 оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо внесення забезпечення виконання договору у вигляді грошового забезпечення, про наступне: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Учасник-переможець, з дня укладення цього Договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________ ,зобов’язаний перерахувати Замовнику за реквізитами визначеними у п.2.1. даного Договору грошові кошти в розмірі 5% від суми договору _______________________________ без ПДВ (визначається за результатом проведення аукціону) як забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечення. II. РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 2.1. Військова частина А2339 м. Хмельницький вул. Чорновола 122 код за ЄДРПОУ _______________ Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, р/р № ________________________, III. ПІДСТАВИ ЗАЛИШЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ЗАМОВНИКА 3.1. Замовник має право не повертати забезпечення у разі не виконання та/або неналежного виконання Учасником-переможцем будь-яких умов договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі ________________________________. IV. ПІДСТАВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ 4.1 Замовник зобов’язаний повернути суму забезпечення Учаснику-переможцю протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі: 4.1.1. Виконання учасником-переможцем Договору. 4.1.2. Визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі укладеного за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі___________________________. V. ІНШІ УМОВИ 5.1. Цей Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором. 5.2. Всі зміни і доповнення до цього Договору вносяться шляхом укладення Сторонами письмових додаткових угод відповідно до вимог чинного законодавства. 5.3. Сторони зобов'язуються у разі зміни назви підприємства, банківських реквізитів, юридичної адреси письмово повідомити іншу сторону протягом трьох робочих днів з дня, коли відбулись зміни. 5.4. В підтвердження виконання вимог п. 1.1. цього Договору Учасник-переможець надає Замовнику оригінал платіжного доручення, з відміткою фінансової установи, про перерахування коштів в розмірі визначеному п. 1.1. цього Договору. Платіжне доручення надається Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі _______________________________. VI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ ______________ М.П. ВИКОНАВЕЦЬ: __________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________ __________________ М.П.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям* 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** **Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - сканкопію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з надання послуг за аналогічним кодом ДК 021:2015, що зазначено в інформації про предмет закупівлі ; 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада, стаж роботи за фахом Освіта Форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи) Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям* 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** **Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - сканкопію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з надання послуг за аналогічним кодом ДК 021:2015, що зазначено в інформації про предмет закупівлі ; 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада, стаж роботи за фахом Освіта Форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи) Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям* 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** **Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме: - сканкопію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з надання послуг за аналогічним кодом ДК 021:2015, що зазначено в інформації про предмет закупівлі ; 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада, стаж роботи за фахом Освіта Форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи) Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 31-12-2024, 09:45:56
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ