Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 946 141,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 94 730,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | tender_tender_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
11 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Договір від 31.12.2023 №01/12 укладеного між Учасником та МПП «Рада», однак договір надано не у повному обсязі Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. 3. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником щодо вчасного та належного виконання попередніх договорів. Довідка складається Учасниками в довільній формі з обов’язковим посиланням на попередні договори. Якщо між Замовником та Учасником не укладались попередні договори, Учасник зазначає це у даній довідці. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про відсутність неврегульованих претензій між Учасником і Замовником від 11.01.2025 №11/01-12, однак в вищезазначеній довідці не зазначений повний перелік договорів укладений між Замовником та Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями підтвердити відсутність неврегульованих претензій між Ним і Замовником щодо вчасного та належного виконання попередніх договорів. Довідка складається Учасниками в довільній формі з обов’язковим посиланням на попередні договори. Якщо між Замовником та Учасником не укладались попередні договори, Учасник зазначає це у даній довідці. 4. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Перфоратор 2. Дрилі електричні 3. Автокран 4. Навантажувач 5. Пилка дискова 6. Екскаватор навантажувач 7. Самоскид 8. Автомобіль бортовий 9. Зварювальний інвертор 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 1.1 надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.01.2025 №11/01-2, однак не весь перелік механізмів, обладнання та транспортних засобів в вищезазначеній довідці підтверджено відповідно до п.1.3 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до форми п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації із підтвердженням залучення механізмів, обладнання та транспортних засобів відповідно до п.1.3 Додатку 4 до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом 2020,2021,2022,2023 років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 11.01.2025 №11/01-1а, однак в вищезазначеній довідці інформація зазначена не у відповідності до інформації, яка зазначена в скан-копії договорів, які зазначені Учасником, як аналогічні в пункті 1 та пункті 2 . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації, яка відображена в скан-копіях договорів, які зазначені учасником в Довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та надані у складі тендерної пропозиції. 6. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації, Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом 2020,2021,2022,2023 років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 11.01.2025 №11/01-1а. В пункті 2 вищезазначеної довідки вказано договір від 02 березня 2020 року №26/2020, разом з тим в складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору від 02 березня 2020 року №26/2020 з додатками та додатковими угодами. Однак в Додатковій угоді №3 до договору від 02 березня 2020 року №26/2020, Додаток 1 та Додаток 2 зазначені, як до договору 27/2020 від 02.03.2020. Так само в Додатковій угоді №9 до договору від 02 березня 2020 року №26/2020 Додаток 1 зазначено, як Додаток до договору 27/2020 від 02.03.2020. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Додаткову угоду №3 та Додаткову угоду 9 до договору від 02 березня 2020 року №26/2020 в повному обсязі. 7. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Муляр 2 Арматурник 3 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 4 Столяр будівельний 5 Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж 6 Монтажник систем утеплення будівель *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники/за сумісництвом/за договором Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. _________________________________________________ 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги п.2.1 Додатку 4 до тендерної документації надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 11.01.2025 №11/01-10 в пункті 5 якої зазначено Довжанін Назарій Миколайович, який працює на посаді Столяр будівельний. Також на виконання п.2.2. Додатку 4 до тендерної документації надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.01.2025 №11/01-10/1, в пункті 5 цієї довідки зазначено Довжанін Назарій Миколайович, який працює на посаді Столяр будівельний, однак на підтвердження пункту 2.3. Додатку 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документальне підтвердження відповідно до пункту 2.3. Додатку 4 до тендерної документації щодо правових підстав використання учасником праці Довжаніна Назарія Миколайовича на посаді Столяра будівельного.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимоги про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за 2020, 2021, 2022, 2023 роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.