Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 98 528 989,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 492 644,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 33558232 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Осадчий |
| Телефон: | +380486865575 |
| E-mail: | yks_chmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 68003, Україна, Одеська область,місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
9 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.03.2025р.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування», (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлені невідповідності: В складі документів тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) не надано: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 2.1.4. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, за наведеною формою, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та/або устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. Примітка: Учасник обов’язково, для виконання умов договору повинен мати: - Бульдозер, потужністю не менше 79 кВт (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу, місткість ковша не менше 0,5 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах (оренда, лізинг, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо). Під документальним підтвердженням Замовник має на увазі: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; - для підтвердження наявності власних транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів: Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, накладні або інвентарні картки, тощо. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази може бути залучено спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування таких субпідрядників на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання робіт та наявність якого вимагається згідно цього пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) для усунення виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт.
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв'язку із значним обсягом документів, що подано Учасником у складі тендерної пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" для усунення виявлених невідповідностей: - підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п.7.1 та п.7.2 Додатку 3 до тендерної документації) на керівника С.В. Сільченко, з урахуванням змісту наданого Наказу №52-Від 17 грудня 2024 р. «Про відбуття у відпустку» С. Сільченко в період з 23.12.2024 р. по 31.01.2025 р. та про виконання обов’язків директора начальником юридичного відділу Єрмолаєва Сергія Олександровича в зазначений в наказі період; - копію діючого кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера за відповідними програмами за напрямом професійної атестації) Миргород П.І.; - посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на інженера з охорони праці Лопушинську Т.М.; - підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та на лицювальника-плиточника; - підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, та наявності в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011, шляхом надання копії відповідного сертифікату; - Копію Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання у відповідності до вимог ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - сертифікат для забезпечення дотримання всіх вимог пожежної безпеки при виконанні робіт учасник зобов’язаний впровадити на підприємстві систему ДСТУ 8828:2019 "Пожежна безпека. Загальні положення», чинний на момент подання пропозиції, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України; - Довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, на всі товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника та підпадають під дію п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861. - Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар (-и), вартість якого (-их) враховано у складі договірної ціни учасника або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; - Копію чинної ліцензії (або іншого передбаченого чинним законодавством дозвільного документу), отриманої учасником та/або субпідрядником щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі. У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі тендерної пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника та/або субпідрядника учасника видано відповідну ліцензію, або довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником та/або субпідрядником учасника в електронній формі; - Підтвердження наявності підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах на всі транспортні засоби, зазначені у Довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору; - Копію(ії) аналогічного (аналогічних) договору з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору, усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни) та скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із вказанням предмету договору, що відповідає змісту наданого аналогічного договору. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.