Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 038 597 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 386 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05517742 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кондратюк Світлана Василівна |
| Телефон: | +380362635604 |
| E-mail: | ukbrivne@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю робіт: “Капітальний ремонт господарських приміщень Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Рівного по вул. Дубенській, 29” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) Товариства з обмеженою відповідальністю-фірми “Кортакоз” 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав “Довідку про залучення субпідрядника” вих. № 2 від 08.01.2025 року (файл: 17. Довідка про залучення субпідрядника.pdf), в якій вказав орієнтовний, а не точний відсоток по відношенню до тендерної пропозиції вартості робіт, на які планує залучати субпідрядну організацію. 2) Учасник у складі тендерної пропозиції надав Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, вих. № 11 від 08.01.2025 року (файл: 9. Календарний графік.pdf), розділений по основних видах робіт, де в поз. 6 графи 6 “Період виконання (дата початку та закінчення робіт)” в наслідок технічної помилки не вірно вказаний рік виконання робіт: 29.04.2025 р. - 14.05.2024 р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В пункті 8 “Інформація про субпідрядника/співвиконавця” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено: “Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо всіх суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Учасник повинен надати інформацію щодо видів робіт, до яких буде залучатись субпідрядник, та вартість цих робіт у відсотках по відношенню до вартості договору”. 2) В пункті 7 “Інші документи, які подаються учасником” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено: “Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва, розділений по основних видах робіт, виконаний по формі, викладеній в Додатку 4 до цієї тендерної документації із зазначенням термінів вказаних в п. 4.4. розділу “Загальні положення” тендерної документації”. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен вказати вартість робіт у відсотках по відношенню до вартості договору (тендерної пропозиції), до яких планує залучати субпідрядну організацію. 2) Учасник повинен внести зміни до Календарного графіка виконання робіт на об’єкті будівництва, вих. № 11 від 08.01.2025 року (файл: 9. Календарний графік.pdf), де в поз. 6 графи 6 “Період виконання (дата початку та закінчення робіт)” вірно вказати рік виконання робіт: 29.04.2025 р. - 14.05.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.