Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 448 213,10 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 482,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Стрелецька Рита Олександрівна |
| Телефон: | 380444612289 |
| E-mail: | streletska-ro@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
7 |
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника департаменту охоронних заходів та захисту об’єктів критичної інфраструктури надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" (код ЄДРПОУ 40295369) за предметом закупівлі «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічних засобів охорони адмінбудівлі АТ "Укртрансгаз")» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-26-010539-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" (код ЄДРПОУ 40295369) за предметом закупівлі «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічних засобів охорони адмінбудівлі АТ "Укртрансгаз")» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-26-010539-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи (файл 3.1. Опитувальник.pdf.) не за формою згідно Додатку V-а до тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.1.Опитувальник Контрагента:- учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації);» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від директора з безпеки надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА24" (код ЄДРПОУ 40404521) за предметом закупівлі «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічних засобів охорони адмінбудівлі АТ "Укртрансгаз")» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-26-010539-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА24" (код ЄДРПОУ 40404521) за предметом закупівлі «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічних засобів охорони адмінбудівлі АТ "Укртрансгаз")» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-12-26-010539-a) до 20 робочих днів у відповідності до пункту 36 та пункту 41 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником на виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано неналежним чином заповнений Опитувальник Контрагента – юридичної особи (файл Опитувальник юрособи.pdf) за формою Додатку V-а до тендерної документації, а саме відсутня інформація в пунктах 10.3 та 10.4. Опитувальника. 1.2. Учасником на виконання вимог пункту 4. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації надано наказ на призначення керівника (файл Наказ на директора.pdf) від 17.02.2023 № 1 про прийняття Бондарчука Володимира Сергійовича на посаду директора ТОВ «Охорона24» за підписом директора ТОВ «Охорона24» Бондарчука Володимира Сергійовича. Разом з тим учасником надано рішення № 2 від 17.02.2023 Про зміни щодо Товариства (файл Рішення 02 на зміну директора.pdf), відповідно до якого Бондарчук Володимир Сергійович призначається на посаду директора ТОВ «Охорона24» з 20.02.2023. Тобто, відповідно до вищезазначеного рішення Бондарчук Володимир Сергійович, станом на 17.02.2023 не був уповноваженою особою (в особі директора Товариства), та 17.02.2023 не міг діяти, як директор ТОВ «Охорона24». 1.3. Учасником на виконання підпункту 2.1.1. пункту 2. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації надано скановано копію договору № 163-ОВ від 01.07.2018 про технічне обслуговування системи відеоспостереження, у складі якого відсутня інформація про додаткові угоди якими було збільшено обсяг наданих послуг, а саме включено нові об’єкти для обслуговування за адресами: м. Київ, вул. Антоновича, 176; м. Київ, площа Перемоги, 3; м. Київ, вул. Кільцева дорога, 110 та м. Київ Дніпровська Набережна, 10-14, тим самим збільшуючи перелік обладнання що обслуговується за цими адресами. 1.4. Учасником на виконання підпункту 2.1.2. пункту 2. розділу І Додатка ІІ до тендерної документації не надано сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору частково/повністю). 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «3.1.Опитувальник Контрагента:- учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації);» 2.2. Згідно вимог пункту 4.розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника юридичної особи. … При цьому: а) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: … - наказ про призначення керівника;» 2.3. Згідно вимог підпункту 2.1.1. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** … **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).» 2.4. Згідно вимог підпункту 2.1.2. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: «2.1.2. Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт та/або акта/-ів виконання (надання) послуг, який/-і підтверджує/-ють виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.3. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.1.1. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.4. Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.1.2. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.