Закупівлю оголошено - 26-12-2024, 11:12. Дата останніх змін - 26-12-2024, 11:13

Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС... Державна закупівля - UA-2024-12-26-003845-a Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») від замовника Управління поліції охорони в м. Києві від 12/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-26-003845-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-26-004131-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 11:12
по 31-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 11:12
по 03-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1803942
1 803 942 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 019,71 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:54 118,26 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління поліції охорони в м. Києві
ЄДРПОУ:40109147 Досьє YouControl
Контактна особа:Куценко Альона Павлівна
Телефон:380444810129
E-mail:upokyiv_tender@ukr.net
Місцезнаходження:
04050, Україна, м. Київ,вулиця Студентська, будинок 9
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт холу та сходов ...
1 803 942 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 16-06-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-12-2024, 11:11:47
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 11:13:03
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 11:00:26
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 11:00:26
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 Розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 54 118,26 грн. (п’ятдесят чотири тисячі сто вісімнадцять гривень 26 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Платіжні реквізити бенефіціара: Бенефіціар – Управління поліції охорони в м. Києві, вул. Студентська, 9, м. Київ, 04050, назву банку бенефіціара – АТ «Укрексімбанк» UA283223130000026000010092566 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника процедури закупівлі наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології* * учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Довідка відповідно до Форми 1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання ремонтних робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання ремонтних робіт з урахуванням вимог відомості обсягів робіт і витрат на ремонтно-будівельні роботи технічного завдання, що містить Додаток 2 до Тендерної документації. До переліку такого обладнання має бути включено, зокрема: - риштування; - апарат зварювальний; - фарбопульт або фарборозпилювач; - перфоратор електричний; - шуруповерт; - дриль електрична; - розчинозмішувач; - інструмент для різання керамічної плитки; - машина шліфувальна.
              Документ
              Підтверджуючі документи , На підтвердження права користування надати підтверджуючі документи: оборотно-сальдову відомість та/або видаткові накладні та/або свідоцтва про реєстрацію та/або договори оренди та/або договори надання послуг інше.
              Документ
              Підтверджуючі документи , На автотранспортну техніку (якщо така техніка буде використовуватися під час виконання ремонтних робіт) надати копії технічних паспортів.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника процедури закупівлі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , 2.1. Довідка відповідно до Форми 2, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію, про основний інженерно-технічний персонал та працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи (для підтвердження надати документи підтверджуючі відносини: накази про призначення та/або трудові книжки та/або договори про надання послуг), з вказівкою П.І.Б., посада, освіта, номер та дату кваліфікаційного сертифікату (для працівників які повинні мати відповідні сертифікати).
              Документ
              Підтверджуючі документи , Учасник має підтвердити наявність знань з охорони праці (загальний курс) та з питань пожежної безпеки у керівника Учасника, на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього.
              Документ
              Підтверджуючі документи , Учасник має підтвердити наявність знань з охорони праці у працівників Учасника: Головний інженер – загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71.13, НПАОП 0.00-1.75-15 та НПАОП 0.00-1.15-07 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього. Виконавець робіт (виконроб) - загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71.13, НПАОП 0.00-1.75-15 та НПАОП 0.00-1.15-07 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього.
              Документ
              Підтверджуючі документи , Учасник повинен підтвердити наявність кваліфікованих робітників: - електромонтер (електрик) – пройдений загальний курс з ОП, НПАОП 40.1-1.21-98 та НПАОП 40.1-1.07-01 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - штукатур (не менше 3 осіб) – пройдений загальний курс з ОП та НПАОП 0.00-1.71.13 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - маляр (не менше 3 осіб) – пройдений загальний курс з ОП та НПАОП 0.00-1.71.13 на підтвердження надати протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та посвідчення до нього; - електрогазозварник – не нижче 4 (четвертого) розряду, на підтвердження надати документи щодо пройденої атестації зварника згідно ДНАОП 0.00-1.16-96 та посвідчення. Інформація про працівників, надається Учасником з урахуванням дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», тобто шляхом отримання листа-згоди від кожного працівника, персональні дані якого учасник розкриває з метою участі в закупівлі. Якщо учасник не розкриває персональні дані на працівника – необхідність в оформлені зазначеного листа від такого працівника відсутня.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт холу та сходових маршів адміністративної будівлі Шевченківського РВ УПО м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 33 (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - в учасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* *достатньо одного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-12-2024, 11:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , Довідка за Формою 3, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (достатньо одного договору). Аналогічним визначається договір з виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, поточного чи капітального ремонту впродовж 2022-2024 років.
              Документ
              Підтверджуючі документи , На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копії договорів, зазначених в довідці; - документи, що засвідчують виконання договорів; - лист відгук від замовника який містить інформацію про предмет закупівлі, посилання на закупівлю (та/або договір), що роботи виконано у повному обсязі та якісно (як мінімум до одного аналогічного договору). Аналогічний договір може надаватися не обовязково із усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ