Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 444 746,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 157 223,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 157 223,73 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43979138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
| Телефон: | +380962401164 |
| E-mail: | ykb43979138@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
12 |
У зв’язку з необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 9 частини 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-5:2023, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №25/12/24-001 від 25 грудня 2024 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком №1 до тендерної документації; Додатком № 1 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Частиною 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/ УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/ УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/ УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Пунктом 10) підпункту 5.1. пункту 5 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Якщо вартість закупівлі становить 20 млн. гривень чи більше, учасник повинен надати копію антикорупційної програми, копію рішення про її затвердження та копію документу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Підпунктом 2) частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Частиною 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі - Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом. Частиною 1 статті 64 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що уповноважений є посадовою особою юридичної особи, що призначається відповідно до законодавства про працю керівником юридичної особи або її учасниками (засновниками) у порядку, передбаченому ухваленою антикорупційною програмою. Пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: 1.1. Учасник надає довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі, яка повинна містити інформацію про найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки, офісу), стан (нове (а), справне (а), несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.), власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка), із зазначенням номеру та дати договору. 1.2. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, обладнання (інструменти, устаткування, прилади) наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного транспортного засобу, машин та механізмів – сканований документ з оригіналу свідоцтва державної реєстрації чи оригіналу технічного паспорту; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та траснспортного засобу, машин та механізмів надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) транспортного засобу, машин, механізмів та обладнання – документи, що підтверджують право використання щодо кожного транспортного засобу, машин, механізмів та обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (офісного та складського приміщення), які повинні бути чинними протягом всього строку виконання робіт (договори оренди/суборенди, договори про надання послуг, тощо) та скановані документи з оригіналу свідоцтва державної реєстрації чи оригіналу технічного паспорту, а також листи-згоди від власників транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання (інструментів, устаткування, приладів) на використання в даній закупівлі їх протягом всього строку дії договору на виконання робіт; - сканований документ з оригіналу свідоцтва про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного та складського приміщення із зазначенням інформації про його адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). 1.3. Для виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинна бути документально підтверджена наявність в учасника будівельної лабораторії для виконання досліджень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. Наявність у власності або залучення будівельної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність в учасника права власності, або, у разі залучення,- договорів оренди/надання послуг/виконання робіт по дослідженню чи іншого виду договору. На підтвердження можливості здійснення досліджень, передбачених цим підпунктом тендерної документації, а також вимірювальних можливостей відповідної будівельної лабораторії учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент подання тендерної пропозиції сертифікат визнання вимірювальних можливостей та атестат про акредитацію з додатком, що містить перелік вимірювальних можливостей відповідної лабораторії. Частиною 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою: - підписувати первинний документ має право тільки особа, уповноважена здійснювати дану операцію (п. 2.5 Положення№ 88). Перелік таких осіб затверджується керівником підприємства у відповідному наказі (наприклад, у наказі про організацію бухгалтерського обліку). Частиною 1 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що фінансова звітність підписується керівником (власником) підприємства або уповноваженою особою у визначеному законодавством порядку та бухгалтером або особою, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства. У разі якщо бухгалтерський облік підприємства ведеться підприємством, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, фінансову звітність підписують керівник підприємства або уповноважена особа, а також керівник підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, або уповноважена ним особа. При цьому відповідальність підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, визначається законом та договором про надання бухгалтерських послуг. Пунктом 2 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, а саме: 2.1. На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше двох сканованих оригіналів або належним чином завірених копій договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічні договори допускається надати без додатків. На підтвердження виконання договору в повному обсязі достатньо надати звіт про виконання договорів про закупівлю оприлюднені в системі Прозоро або надати акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт за формою (за формою КБ-2, КБ-3)) до договорів зазначених в наданій учасником довідці. ** Аналогічними є договори на виконання робіт з капітального ремонту приміщення/споруди громадської будівлі або капітального ремонту підвального приміщення тимчасового найпростішого укриття, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які повністю виконані. Під аналогічними договорами розуміється виконання капітального ремонту приміщення/споруди громадської будівлі або капітального ремонту підвального приміщення тимчасового найпростішого укриття за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Частиною 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо ліцензії та/або дозволи видані Учаснику (субпідрядній організації), як електронні документи і знаходяться у вільному доступі, то такий Учасник повен надати довідку в довільній формі із посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Частиною 3.6. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: календарний графік виконання робіт; договірну ціну; дефекті акти; підсумкову відомість ресурсів; відомість обсягів робіт; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. Частиною 6.3. розділу VI Тендерної документації встановлено, що учасники надають проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, подається учасником заповненим у складі тендерної пропозиції, зі всіма додатками. Додатком №3 до Договору встановлена форма календарного графіку виконання робіт, яка повинна містити інформацію про перелік видів робіт на об’єкті будівництва. Додатком №4 до Договору встановлена форма плану фінансування робіт, яка повинна містити перелік видів робіт розбитий помісячно протягом року до сум фінансування виконаних робіт. Пунктом 1.7. частини І Додатка №2 встановлено, що календарний графік виконання робіт, що подаються у складі пропозиції складаються у відповідності до Рекомендацій Міністерства регіонального розвитку та будівництва України зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві. Пунктом 1.8. частини І Додатка №2 встановлено, що Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області, UA-2024-12-25-014952-a ● 5cadd0ae29ff4b4180d338193015cba7 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №1 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо юридичної адреси*, не зазначено в даному рядку номеру телефону, факсу, електронної адреси, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №1 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник надав не на всі транспортні засоби, що орендовані по договору найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а саме: не подано свідоцтв на транспортні засоби марок: RENAULT PREMIUM, CARNEHL CHKS-HH, ZX 636, MAZDA CX-5. Учасник надав інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі, яка містить різну інформацію щодо транспортного засобу FORD CARGO, що зазначений в довідці під порядковим номером 10, яка відрізняється від інформації зазначена в договорі найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. Учасник надав згоду на використання транспортних засобів в даній закупівлі від власника – Вовка М.І. не на всі транспорті засоби, що зазначені в договорі найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. Учасник надав оборотно-сальдові відомості підписані бухгалтером, при цьому подана фінансова звітність без підпису бухгалтера, що підтверджує факт, що організація використовує іншу форму ведення бухгалтерського обліку, як – самостійне ведення бухгалтерського обліку засновником/керівником підприємства у відповідності до частини 4 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник не надав пояснення чи копії документа, про те, що даний бухгалтер уповноважений на підписання оборотно-сальдової відомості товариства. Учасник надав наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми – Ятел Діану Ігорівну, яким не підтверджено про те, що дана особа є посадовою особою даного Товариства та жодного документу немає на її призначення на посаду в Товаристві. Учасник не надав у складі пропозиції письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з тим, що у разі підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, даний учасник торгів БУДЕ НЕСТИ кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, при цьому учасник надав довідку, якою повідомив, що несе кримінальну відповідальність (подія яка відбулась станом на день подання тендерної пропозиції). Учасник надав проект договору заповнений не за формою викладеною в Додатку №3 до тендерної документації, оскільки не повністю заповнена інформація за встановленою формою календарного графіку виконання робіт, яка повинна містити інформацію про перелік видів робіт на об’єкті будівництва та не за формою згідно Додатком №4 до Договору заповнена форма плану фінансування робіт, яка повинна містити перелік видів робіт розбитий помісячно протягом року до сум фінансування виконаних робіт. Учасник не надав довідку в довільній формі про ліцензії та/або дозволи видані Учаснику, як електронні документи і які знаходяться у вільному доступі із посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Учасник надав розрахунок загальновиробничих до локального кошторису 06-02-01– не підписаний керівником та не містить відтиску печатки товариства, що не відповідає вимогі встановленій в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації щодо наступного застереження: Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасник надав лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, яка за текстом даного листа не містить унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить інформації про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.