Закупівлю оголошено - 25-12-2024, 23:24. Дата останніх змін - 19-02-2025, 20:04

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці з... Державна закупівля - UA-2024-12-25-014952-a Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області від замовника УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 12/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-25-014952-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-25-016952-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-12-2024, 23:24
по 06-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-12-2024, 23:24
по 09-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
31444746.2
31 444 746,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:157 223,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:157 223,73 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43979138 Досьє YouControl
Контактна особа:Бадічко Юлія Василівна
Телефон:+380962401164
E-mail:ykb43979138@ukr.net
Місцезнаходження:
08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57
12



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Нове будівництво захисної спор ...
31 444 746,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області

1
робота
08618 Україна Київська область Фастівський р-н село Кожухівка вул. Шкільна, буд.2-А
по 31-12-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БЦРЕМСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-01-2025 по 07-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, місто Біла Церква, вул.Героїв Маріуполя, будинок 40, кабінет 8, 09100, Володимир Тиніцький
Остаточна пропозиція:
31 406 477,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-02-2025, 12:34
Період подачі оскарження:
по 12-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 15-01-25, 21:23:33
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 07-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-02-25, 21:51:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 9 частини 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-5:2023, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №25/12/24-001 від 25 грудня 2024 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком №1 до тендерної документації; Додатком № 1 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Частиною 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/ УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/ УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/ УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Пунктом 10) підпункту 5.1. пункту 5 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Якщо вартість закупівлі становить 20 млн. гривень чи більше, учасник повинен надати копію антикорупційної програми, копію рішення про її затвердження та копію документу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Підпунктом 2) частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Частиною 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі - Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом. Частиною 1 статті 64 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що уповноважений є посадовою особою юридичної особи, що призначається відповідно до законодавства про працю керівником юридичної особи або її учасниками (засновниками) у порядку, передбаченому ухваленою антикорупційною програмою. Пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: 1.1. Учасник надає довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі, яка повинна містити інформацію про найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки, офісу), стан (нове (а), справне (а), несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.), власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка), із зазначенням номеру та дати договору. 1.2. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, обладнання (інструменти, устаткування, прилади) наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного транспортного засобу, машин та механізмів – сканований документ з оригіналу свідоцтва державної реєстрації чи оригіналу технічного паспорту; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та траснспортного засобу, машин та механізмів надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) транспортного засобу, машин, механізмів та обладнання – документи, що підтверджують право використання щодо кожного транспортного засобу, машин, механізмів та обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (офісного та складського приміщення), які повинні бути чинними протягом всього строку виконання робіт (договори оренди/суборенди, договори про надання послуг, тощо) та скановані документи з оригіналу свідоцтва державної реєстрації чи оригіналу технічного паспорту, а також листи-згоди від власників транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання (інструментів, устаткування, приладів) на використання в даній закупівлі їх протягом всього строку дії договору на виконання робіт; - сканований документ з оригіналу свідоцтва про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного та складського приміщення із зазначенням інформації про його адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). 1.3. Для виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинна бути документально підтверджена наявність в учасника будівельної лабораторії для виконання досліджень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. Наявність у власності або залучення будівельної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність в учасника права власності, або, у разі залучення,- договорів оренди/надання послуг/виконання робіт по дослідженню чи іншого виду договору. На підтвердження можливості здійснення досліджень, передбачених цим підпунктом тендерної документації, а також вимірювальних можливостей відповідної будівельної лабораторії учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент подання тендерної пропозиції сертифікат визнання вимірювальних можливостей та атестат про акредитацію з додатком, що містить перелік вимірювальних можливостей відповідної лабораторії. Частиною 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою: - підписувати первинний документ має право тільки особа, уповноважена здійснювати дану операцію (п. 2.5 Положення№ 88). Перелік таких осіб затверджується керівником підприємства у відповідному наказі (наприклад, у наказі про організацію бухгалтерського обліку). Частиною 1 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що фінансова звітність підписується керівником (власником) підприємства або уповноваженою особою у визначеному законодавством порядку та бухгалтером або особою, яка забезпечує ведення бухгалтерського обліку підприємства. У разі якщо бухгалтерський облік підприємства ведеться підприємством, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, фінансову звітність підписують керівник підприємства або уповноважена особа, а також керівник підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, або уповноважена ним особа. При цьому відповідальність підприємства, що провадить діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності, визначається законом та договором про надання бухгалтерських послуг. Пунктом 2 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, а саме: 2.1. На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** договору, учасник має надати не менше двох сканованих оригіналів або належним чином завірених копій договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічні договори допускається надати без додатків. На підтвердження виконання договору в повному обсязі достатньо надати звіт про виконання договорів про закупівлю оприлюднені в системі Прозоро або надати акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт за формою (за формою КБ-2, КБ-3)) до договорів зазначених в наданій учасником довідці. ** Аналогічними є договори на виконання робіт з капітального ремонту приміщення/споруди громадської будівлі або капітального ремонту підвального приміщення тимчасового найпростішого укриття, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі та які повністю виконані. Під аналогічними договорами розуміється виконання капітального ремонту приміщення/споруди громадської будівлі або капітального ремонту підвального приміщення тимчасового найпростішого укриття за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Частиною 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що якщо ліцензії та/або дозволи видані Учаснику (субпідрядній організації), як електронні документи і знаходяться у вільному доступі, то такий Учасник повен надати довідку в довільній формі із посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Частиною 3.6. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: календарний графік виконання робіт; договірну ціну; дефекті акти; підсумкову відомість ресурсів; відомість обсягів робіт; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. Частиною 6.3. розділу VI Тендерної документації встановлено, що учасники надають проект договору викладений у Додатку №3 до тендерної документації, подається учасником заповненим у складі тендерної пропозиції, зі всіма додатками. Додатком №3 до Договору встановлена форма календарного графіку виконання робіт, яка повинна містити інформацію про перелік видів робіт на об’єкті будівництва. Додатком №4 до Договору встановлена форма плану фінансування робіт, яка повинна містити перелік видів робіт розбитий помісячно протягом року до сум фінансування виконаних робіт. Пунктом 1.7. частини І Додатка №2 встановлено, що календарний графік виконання робіт, що подаються у складі пропозиції складаються у відповідності до Рекомендацій Міністерства регіонального розвитку та будівництва України зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві. Пунктом 1.8. частини І Додатка №2 встановлено, що Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області, UA-2024-12-25-014952-a ● 5cadd0ae29ff4b4180d338193015cba7 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №1 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо юридичної адреси*, не зазначено в даному рядку номеру телефону, факсу, електронної адреси, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №1 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник надав не на всі транспортні засоби, що орендовані по договору найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а саме: не подано свідоцтв на транспортні засоби марок: RENAULT PREMIUM, CARNEHL CHKS-HH, ZX 636, MAZDA CX-5. Учасник надав інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі, яка містить різну інформацію щодо транспортного засобу FORD CARGO, що зазначений в довідці під порядковим номером 10, яка відрізняється від інформації зазначена в договорі найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. Учасник надав згоду на використання транспортних засобів в даній закупівлі від власника – Вовка М.І. не на всі транспорті засоби, що зазначені в договорі найму (оренди) транспортних засобів від 29.04.2023 р. Учасник надав оборотно-сальдові відомості підписані бухгалтером, при цьому подана фінансова звітність без підпису бухгалтера, що підтверджує факт, що організація використовує іншу форму ведення бухгалтерського обліку, як – самостійне ведення бухгалтерського обліку засновником/керівником підприємства у відповідності до частини 4 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Учасник не надав пояснення чи копії документа, про те, що даний бухгалтер уповноважений на підписання оборотно-сальдової відомості товариства. Учасник надав наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми – Ятел Діану Ігорівну, яким не підтверджено про те, що дана особа є посадовою особою даного Товариства та жодного документу немає на її призначення на посаду в Товаристві. Учасник не надав у складі пропозиції письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з тим, що у разі підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, даний учасник торгів БУДЕ НЕСТИ кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, при цьому учасник надав довідку, якою повідомив, що несе кримінальну відповідальність (подія яка відбулась станом на день подання тендерної пропозиції). Учасник надав проект договору заповнений не за формою викладеною в Додатку №3 до тендерної документації, оскільки не повністю заповнена інформація за встановленою формою календарного графіку виконання робіт, яка повинна містити інформацію про перелік видів робіт на об’єкті будівництва та не за формою згідно Додатком №4 до Договору заповнена форма плану фінансування робіт, яка повинна містити перелік видів робіт розбитий помісячно протягом року до сум фінансування виконаних робіт. Учасник не надав довідку в довільній формі про ліцензії та/або дозволи видані Учаснику, як електронні документи і які знаходяться у вільному доступі із посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет. Учасник надав розрахунок загальновиробничих до локального кошторису 06-02-01– не підписаний керівником та не містить відтиску печатки товариства, що не відповідає вимогі встановленій в частині 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації щодо наступного застереження: Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасник надав лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, яка за текстом даного листа не містить унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить інформації про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-02-25, 21:51:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-25-014952-a-a1
Номер договору:
11
Дата підписання договору:
18-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-02-2025 по 31-12-2026
31 406 477,60 UAH
Ціна договору
26 172 064,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БЦРЕМСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 406 477,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-01-2025, 22:58:46
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтвреджується, що
Підтвердити наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтвреджується, що
підтвердити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтвреджується, що
Підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
4. Наявність фінансової спроможності
Підтвреджується, що

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 23:27:25
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-12-2024, 23:24:19
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          1. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: УПРАВЛІННЮ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана страхова гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); В наданій страховій гарантії обов’язкове посилання на умову що підтверджує обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування». Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 4 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення даної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) Кожухівської гімназії Калинівської селищної ради на земельній ділянці за адресою: вул.Шкільна, будинок 2-А с. Кожухівка, Фастівського району, Київської області
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 157 223 гривень 73 копійок, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська :
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Підтвердити наявність в учасника фінансової спроможності.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана з відміткою про прийняття відповідним органом або сканованою квитанцію про прийняття звітності контролюючим органом. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період.
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          , На підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі пропозиції учасник надає довідку встановленої форми про досвід виконання аналогічного** договору, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень.
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - підтвердити наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          , На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років) щодо керівника (ів), ІТП, а також працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтвреджується, що
          1 - Підтвердити наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-12-2024, 23:24:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Учасник надає довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ