Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 530 808,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 308,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку за встановленою формою 3 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявного в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт. Учасник торгів повинен підтвердити, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, інформація в якій не відповідає документам тендерної пропозиції, а саме номер та дата договору про надання послуг ФОП Стукало. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.