Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
Обсяги робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 756 382,32 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 781,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Богдан ГОРДІЄНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | b.hordiienko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт першого поверху адміністративної будівлі за адресою: вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Черкаської області (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «ГРАНД» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації та пунктів 1.5, 1.6, 1.7 Розділу I. «Загальні положення», тендерної документації передбачено: Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані згоди на обробку персональних даних Глушко Наталія Валентинівна, Гребенюк Андрій Вадимович, Пономаренко Андрій Валентинович, Судак Микола Володимирович, Яблонський Юрій Володимирович, Швець Андрій Михайлович, Вдовенко Віталій Вікторович, Терновий Руслан Васильович, Яновський Юрій Віталійович, Беспалов Євген Олександрович, Яременко Антон Олександрович, Вихрест Віталій Борисович, Барчій Олександр Михайлович, Глушко Олександр Анатолійович, Карбівнича Карина Сергіївна, Коршунович Іван Сергійович, Овчінніков Сергій Миколайович, Вересюк Віталій Володимирович, Шапаренко Ігор Федорович, Вересюк Олександр Володимирович, Чуприна Станіслав Васильович, Чуприна Сергій Васильович, Чиж Олексій Анатолійович, Геращенко Володимир Володимирович, Деркач Володимир Іванович, Баклан Анна Володимирівна, Чорна Оксана Валеріївна, Івлєв Богдан Олександрович, Міненко Андрій Володимирович, Орел Ярослав Леонідович, Мінаков Олександр Володимирович, Почтаренко Олександр Юрійович, що адресовані Замовнику відкритих торгів та містять посилання на дану закупівлю. Їх персональні дані вказані у завантажених учасником в файлах (установчі.pdf, Накази працівники загальні.pdf, Автокран.pdf, Вивоз сміття, навантажувачі.pdf, Договір Битовки.pdf, Згода на обробку перс даних2025.pdf, Згода на обробку персональних даних.pdf). Також деякі прізвища зазначені в документах не читабельні, оскільки сканкопії документів надані низької якості. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати згоду на обробку персональних даних Глушко Наталія Валентинівна, Гребенюк Андрій Вадимович, Пономаренко Андрій Валентинович, Судак Микола Володимирович, Яблонський Юрій Володимирович, Швець Андрій Михайлович, Вдовенко Віталій Вікторович, Терновий Руслан Васильович, Яновський Юрій Віталійович, Беспалов Євген Олександрович, Яременко Антон Олександрович, Вихрест Віталій Борисович, Барчій Олександр Михайлович, Глушко Олександр Анатолійович, Карбівнича Карина Сергіївна, Коршунович Іван Сергійович, Овчінніков Сергій Миколайович, Вересюк Віталій Володимирович, Шапаренко Ігор Федорович, Вересюк Олександр Володимирович, Чуприна Станіслав Васильович, Чуприна Сергій Васильович, Чиж Олексій Анатолійович, Геращенко Володимир Володимирович, Деркач Володимир Іванович, Баклан Анна Володимирівна, Чорна Оксана Валеріївна, Івлєв Богдан Олександрович, Міненко Андрій Володимирович, Орел Ярослав Леонідович, Мінаков Олександр Володимирович, Почтаренко Олександр Юрійович, що адресовані Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації та вимог пункту 1.4 Розділу IІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», тендерної документації передбачено: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Також, учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа відсоток у статутному капіталі якої складає 10 і більше відсотків) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». Учасником не надано документ для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) у відповідності до пункту 11.3 Статуту учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажений файл «паспорта засновників.pdf» в якому відсутні всі сторінки паспортів громадян Гребенюк Андрій Вадимович та Глушко Наталії Валентинівни, тобто документ наданий не в повному обсязі. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати документ для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) у відповідності до пункту 11.3 Статуту учасника, а також копію паспортів кінцевих бенефіціарних власників, члена або учасника в повному обсязі - громадян Гребенюк Андрій Вадимович та Глушко Наталії Валентинівни. 3. Відповідно до вимог пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що Учасник планує залучити до виконання договору (транспортні засоби, тощо). Довідка має містити наступні відомості, які зазначені в пункті 12 Додатку 4 в табличній формі: Колонка №1 - № з/п; Колонка №2 – Найменування Обладнання у відповідності до Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни, Розділ ІІ. «Будівельні машини і механізми»; Колонка №3 – Найменування обладнання згідно документів на право власності / користування; Колонка №4 – Власне/орендоване/ на підставі договорів про надання послуг/лізингу тощо, із зазначенням контрагента з яким укладено відповідний договір, його коду ЄДРПОУ, номеру, дати укладання та терміну дії договору(ів)); Колонка № 5 – Кількість одиниць; Колонка №6 – Стан. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно тендерної документації, для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, повинен документально підтвердити наявність підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах (оренда, лізинг, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами). В колонці № 2 довідки Учасник зазначає всі найменування та у послідовності згідно Розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни розрахованої Учасником. Під документальним підтвердженням Замовник має на увазі: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами) чинного протягом всього строку виконання робіт; - для підтвердження наявності власних транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів: Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів, накладні або інвентарні картки. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажений файл «Довідка основні засоби.pdf» інформація в якому не відповідає вищезазначеним вимогам, а саме: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що Учасник планує залучити до виконання договору (транспортні засоби, тощо) має містити відомості, які зазначені в пункті 12 Додатку 4 в табличній формі; 2. В колонці № 2 довідки Учасник зазначає всі найменування та у послідовності згідно Розділу ІІ. «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів до Договірної ціни розрахованої Учасником. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 16 Додатку 4 до тендерної документації та підпункту 5.1.3. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерної документації передбачено: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, надавачів послуг, тощо. У разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, надавачів послуг, тощо, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом такого суб’єкта господарювання, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань перед Учасником, та додатково лист про погодження в наданні послуг/виконні робіт/тощо по цій закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів. Вказаний лист має містити посилання на номер оголошення про проведення цієї процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажені Договори в файлах «Вивоз сміття, навантажувачі.pdf», «АВТО.pdf», «Автокран.pdf» в тексті терміни їх дії закінчились, додаткові угоди про їх продовження в складі тендерної пропозиції учасника відсутні. Разом з тим не надані листи про погодження в наданні послуг/виконні робіт/тощо по цій закупівлі від контрагентів з якими учасник заключив вищезазначені договори. Листи мають містити посилання на номер оголошення про проведення цієї процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: У разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, надавачів послуг, тощо, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом такого суб’єкта господарювання, лист про погодження в наданні послуг/виконні робіт/тощо по цій закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів. Вказані листи мають містити посилання на номер оголошення про проведення цієї процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. 5. Відповідно до вимог пункту 17 Додатку 4 до тендерної документації та пункту 6.1 Розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 2 до тендерної документації, а саме: 1. Кошторис вартості підрядних робіт сформований з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281, розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або іншому сумісному з ним ПК) та додатково інформаційну модель (формат IMD, тощо). Кошторис вартості підрядних робіт має складатися з: - Договірної ціни (вид – тверда); - Локальних кошторисів (кошторисних розрахунків); - Підсумкової відомості ресурсів (до об’єктного кошторису). Підсумкова відомість ресурсів (до об’єктного кошторису), що розробляється учасником, повинна відображати вимоги ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» № 3988-IX від 19.09.2024 (далі – ЗУ №3988-IX). Відповідно до ЗУ №3988-IX, в розумінні Замовника, підсумкова відомість ресурсів (до об’єктного кошторису) - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. 2. Договір та ліцензію на право користування програмним комплексом АВК-5 (іншим сумісним з ним ПК). 3. Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) щодо робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. 4. Учасник надає гарантійний лист, що робота буде виконана у відповідності до Робочого проекту № 07-10/1 «Капітальний ремонт першого поверху адміністративної будівлі за адресою: вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Черкаської області» та візуальний вигляд об’єкту та рішень по ньому буде співпадати з Томом 3 Робочого проекту – «3Д ВІЗУАЛІЗАЦІЯ». Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) щодо робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомость ресурсів (до об’єктного кошторису) відсутня інформація щодо країн походження товарів щодо кожної номенклатурної позиції матеріального ресурсу у відповідності до вищезазначеної вимоги тендерної документації та ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» № 3988-IX від 19.09.2024. У випадку, якщо виправлення помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо то замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) щодо робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та підсумкову відомость ресурсів (до об’єктного кошторису) із зазначенням інформації щодо країн походження товарів щодо кожної номенклатурної позиції матеріального ресурсу у відповідності до вищезазначеної вимоги. Усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі та вартості цінової пропозиції учасника. Згідно ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, ч. 4 ст. 41 Закону, та кошторис є твердим необхідно усунути невідповідності. 6. Відповідно до вимог пункту 24 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (договір подається в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту; додатки до договору подаються в "pdf" форматі, а також у форматі "xls") *. Додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт» до Проекту договору про закупівлю розробляється, заповнюється та подається Учасником даної закупівлі, в складі його пропозиції, з урахуванням інформації зазначеної в пункті 4.4. Розділу 1 цієї документації. У відповідності до постанови від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Додатки № 2 та №3 до Проекту договору розробляються учасником у відповідності до пункту 6 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Невід’ємними до Договору будуть додатки: Додаток №1 - Календарний графік виконання робіт; Додаток №2 - Договірна ціна. Додаток №3 – Підсумкова відомість ресурсів. Учасником у складі тендерної пропозиції не завантажений договір у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту та незавантажені додатки до договору у форматі "xls") *. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: завантажити договір у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту та незавантажені додатки до договору у форматі "xls") *. 7. Відповідно до вимог пункту 19 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Документи щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів надаються у відповідності до вимог зазначених у п. 6.10 – п. 6.10.5 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник в своїй тендерній пропозиції (в договірній ціні та розрахунках до неї, передбачених пунктом 6.1. розділу ІІІ ТД.) має чітко зазначити найменування запропонованих товарів та найменування їх виробника. Найменування запропонованих учасником товарів має бути ідентичним найменуванню товарів оприлюднених на веб-порталі та/або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation. Вказані в цьому абзаці вимоги стосуються виключно для товарів, які включені до переліку визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (далі по тексту - Перелік) та не підпадають під дію пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Разом з тим, учасник подає в своїй тендерній пропозиції лист про вищезазначені товари, а саме їх найменування, № ID у системі Прозорро, назву заводу виробника та номер кошторису де зазначений локалізований товар або гарантійний лист із аргументованим зазначенням інформації, що товари, які буде використовувати підрядник не підлягають внесенню в Перелік. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий гарантійний лист із аргументованим зазначенням інформації, що товари, які буде використовувати підрядник не підлягають внесенню в Перелік локалізованих товарів. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати гарантійний лист із аргументованим зазначенням інформації, що товари, які буде використовувати підрядник не підлягають внесенню в Перелік локалізованих товарів. 8. Відповідно до вимог пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 тендерної документації (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту), у відповідності до розрахованої учасником кошторисної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не завантажена тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 тендерної документації (в форматі "doc" з можливістю копіювання тексту), у відповідності до розрахованої учасником кошторисної документації. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: завантажити тендерну пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 тендерної документації (в форматі "doc" з можливістю копіювання тексту), у відповідності до розрахованої учасником кошторисної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.