Період оскарження умов закупівлі - по 04-01-2025, 00:00
Строк виконання робіт: Початок виконання робіт: з дати передачі будівельного майданчика. Закінчення виконання робіт: в строк не більше ніж 270 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика*, але не пізніше 31.12.2025р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 683 295,56 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 94 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
ПРОТОКОЛ №012 від 09.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-030_Технічне переоснащення газопроводу "Новотроїцьк-Більськ-ПК 715" з влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська обл, Зіньківський район, Котелевський район, Сумська область, Охтирський район, Лебединський район) (Код за ДК 021:2015-45220000-5-Інженерні та будівельні роботи)». (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-23-006058-a) За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК» (код ЄДРПОУ: 37401452). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи від відділу закупівель робіт та послуг ЦЗЛЦ надійшла службова записка з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку із необхідністю проведення ретельної перевірки документів, завантажених в електронну систему закупівель». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК» (код ЄДРПОУ: 37401452). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції надано документи: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Накази про прийняття працівників на посаду; Посвідчення про проходження навчання і Витяги з протоколів перевірки знань за програмою «Пожежна безпека»; Посвідчення з зазначенням групи з електробезпеки і Витяги з протоколів перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та перевірки знань з питань технології робіт (файли з назвою «1.3.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», «1.3.2. Накази про прийняття.pdf», «1.3.3. Посвідчення та витяги з протоколів ПБ.pdf», «1.3.3. Посвідчення та витяги з протоколів ЕБ.pdf»). Проте згідно наданих документів не підтверджено наявність працівника, що має IІІ групу з електробезпеки, чинну на дату подачі тендерної пропозиції, та пройшов навчання і перевірку знань з пожежної безпеки, не надано на такого працівника документи, що підтверджують трудові відносини, посвідчення та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів і з перевірки знань з питань технології робіт, посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Працівники учасника, субпідрядника(-ків)/співвиконавця(-ців) (у разі їх залучення), що зазначені у довідці та безпосередньо задіяні до виконання електромонтажних робіт на об’єкті (у кількості не менше 2-х один з яких повинен мати IV групу з електробезпеки, а інший IІІ групу з електробезпеки чинні на дату подачі тендерної пропозиції, а також пройти навчання і перевірку знань з пожежної безпеки. 2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (пп. 1 п.2. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель») Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, та/або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між працівниками, зазначеними в довідці, наданій відповідно до пп. 1. п.2. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», та учасником субпідрядником(-ками)/співвиконавцем(-цями) (у разі їх залучення) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). 3. На підтвердження інформації про кваліфікацію працівників, що зазначені у довідці надати: -скановані копії посвідчень та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань технології робіт, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з електробезпеки; -скановані копії посвідчень та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлені документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням вимог Тендерної документації 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» (файл з назвою «1.2.1 Довідка з відомостями про виконання аналогічних договорів.pdf»). Однак у довідці в колонці «Строк дії договору, дата укладання/ завершення (номер, дата, місяць, рік)», відсутні відомості щодо дати укладання/завершення договорів, зазначених у довідці. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним (-ми). (*Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: Договір (-ри) предметом якого є улаштування (будівництво/ реконструкція/ технічне переоснащення/ монтаж) системи раннього виявлення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій та оповіщення на об’єкті підвищеної небезпеки, згідно з яким (-ми) учасником виконувалося постачання обладнання, монтажні і пусконалагоджувальні роботи, що був (-ли) виконаний (-ні) учасником у якості: генпідрядник та/або субпідрядник та/або підрядник та/або виконавець. 2. Надати скан-копію (-ї) виконаного (-их) договору(-ів), що наведено Учасником в довідці зазначених згідно п.1. (вказаних в Таблиці №1) про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів) (якщо є такі додатки). (достатньо однієї скан-копії договору). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами), зазначеного (-их) в Довідці згідно з п.1. (з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору). (достатньо однієї скан-копії листа-відгуку/рекомендації). Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж договору, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням інформації щодо дати укладання/завершення договорів, зазначенням предмета договору або складу наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним (-ми). (*Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: Договір (-ри) предметом якого є улаштування (будівництво/ реконструкція/ технічне переоснащення/ монтаж) системи раннього виявлення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій та оповіщення на об’єкті підвищеної небезпеки, згідно з яким (-ми) учасником виконувалося постачання обладнання, монтажні і пусконалагоджувальні роботи, що був (-ли) виконаний (-ні) учасником у якості: генпідрядник та/або субпідрядник та/або підрядник та/або виконавець). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.