Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 23 254 444,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 116 273 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 116 272,22 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Харламова |
| Телефон: | +380679963756 |
| E-mail: | oksana.kharlamova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
9 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником не виконано мінімальні вимоги критерію. Учасник не підтвердив наявність 4-х бульдозерів з потужністю не менше 180 к.с., а саме: зазначений у наданій Учасником довідці «ВІДОМОСТІ ПРО НАЯВНІСТЬ МТР» від 03.01.2025 №153/1, бульдозер NEW HOLLAND D150B не має потужності двигуна не менше 180 к.с. В наданих Учасником документах відсутня інформація що зазначений бульдозер має потужність не менше 180 к.с. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати інформацію Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання): 1. Довідку на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): - бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг, а саме: - бульдозера потужністю не менше 180 к.с- не менше 4 одиниць Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано документи, проте неможливо підтвердити зазначених переліком працівників у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі-довідка), в зв’язку з наступним. Штатний розпис не відображає ПІБ працівників, що унеможливлює ідентифікувати працівників зазначених у довідці. Також в штатному розписі відсутня назва посади (професії). «геодезист» або «інженер геодезист», що унеможливлює підтвердження факту наявності в Учасника геодезиста або інженера- геодезиста. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно пп.2 п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження Учасником надається: 1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: - Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; - Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; - Стропальник - 6 осіб. 2. Надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. 3. Надати скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 3) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Учасник має надати наступні документи: 1) лист в довільній формі про фінансовий стан учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції; мінімальні вимоги: показник обсягу річного доходу (виручки) за 2023 та/або 2024 рік , не менше 25 % від очікуваної вартості предмета закупівлі; 254,44*25%=5 813,61 тис.грн.; 2) скановані копії документів фінансової звітності, для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію: - копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. та/або 2024 р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*; - копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. та/або 2024 р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію*. Документи згідно пунктів 1) та 2) цього критерію надаються учасником до одного періоду. * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником. У випадку, якщо учасник є дочірнім підприємством, оцінка критерію може здійснюватися на основі фінансової звітності материнської компанії. 2. Учасником надано: - лист в довільній формі про фінансовий стан учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції; - копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником; обсяг річного доходу (виручки) становить 77 040,00 тис.грн.; мінімальні вимоги кваліфікаційного критерію виконано; 3. Учасником не надано: - копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, оскільки Учасником надана фінансова звітність малого підприємства. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.4 частини І Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати лист в довільній формі про фінансовий стан учасника за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Мінімальні вимоги: показник обсягу річного доходу (виручки) за 2023 та/або 2024 рік , не менше 25 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Надати скановані копії документів фінансової звітності, для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію: - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*; - Копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. та/або 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію*. Документи згідно пунктів 1 та 2 цього критерію надаються учасником до одного періоду. * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником. У випадку, якщо учасник є дочірнім підприємством, оцінка критерію може здійснюватися на основі фінансової звітності материнської компанії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.4 частини І Додатку №1 до тендерної документації надати: копію звіту про рух грошових коштів за 2023 р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, оскільки Учасником надана фінансова звітність малого підприємства. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 4) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», для підтвердження наявності повноважень посадових осіб на підписання пропозиції та/або договору, Учасником надається лист по формі додатку №1.1 до тендерної документації, в якому, між іншим, вказана вимога щодо переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених посадових осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: «зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції». На виконання вказаної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив до системи лист № 152/5 від 03.01.25 «щодо повноважень посадових осіб» по формі додатку №1.1, в переліку документів до якого вказане, зокрема: 1. Рішення № 20/03/23 від 20.03.2023 року , яке Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Окремо зазначаємо, що, враховуючи наявність у документах Учасника Рішення №20/03/2023 від 20 березня 2023 року, можлива механічна помилка, зроблена Учасником у Додатку №1.1. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», для підтвердження наявності повноважень посадових осіб на підписання пропозиції та/або договору, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: 1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: оновлений Лист «щодо повноважень посадових осіб» за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації з вірним переліком документів, а саме: Рішення 20/03/2023 від 20 березня 2023 року На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2. Інші вимоги до учасників закупівель 5) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.3 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель», для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці Учасником надається лист у довільній формі, за підписом керівника Учасника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів, який Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.3 Додатку №1 до тендерної документації «2. Інші вимоги до учасників закупівель»: Учасником надається лист у довільній формі, за підписом керівника Учасника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати Лист у довільній формі, за підписом керівника Учасника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів 6) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Учасник надає Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи», який Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.1 розділ ІІ Додатку №1 надати Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» 7) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.6 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, Учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою, який Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.6 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.6 розділ ІІ Додатку №1 надати Гарантійний лист за наведеною формую. 8) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.8 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Учасником надається Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково має включати відповідну інформацію, яку Учасник не завантажив у складі тендерної пропозиції, чим не виконав вимогу тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.8 частини ІІ Додатку №1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.8 розділ ІІ Додатку №1 надати довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин за вказаною формую.
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не підтверджено наявність чотирьох од. бульдозерів потужністю не менше 180 к.с, а саме (в розрізі запропонованих Учасником бульдозерів, які не відповідають вимогам кваліфікаційного критерію): -CATERPILLAR D6R. Згідно зі свідоцтвом про реєстрацію машин, потужність двигуна 158 кВт, власник ТОВ "Катерпіллар Файненшл Україна". На підтвердження права користування надано Додаткову Угоду №1 від 04.10.2021р. до Договору фінансового лізингу №UA490L-21-03- EDOC від 26.08.2021р. укладену з ТОВ "Катерпіллар Файненшл Україна" з інформацією про внесення змін у Додаток 1 до договору, в частині специфікації (Бульдозер на гусеничному ходу CATERPILLAR D6R, повна потужність 130 кВт), проте основний Договір в складі пропозиції Учасника відсутній. -CATERPILLAR D6T. Згідно зі свідоцтвом про реєстрацію машин, потужність двигуна 130 кВт, власник ТОВ "Універсал Пром Трейд". -Б10М.0111-1Е. Згідно зі свідоцтвом про реєстрацію машин, потужність двигуна 132 кВт, власник ТОВ "ТОВ "ЕСКА КАПІТАЛ". Враховуючи, що у наданих документах інформація про потужність двигуна вказана у кВт, при здійсненні перерахунку к.с. у кВт (1 кВт = 1,3596 к.с.) встановлено 180к.с. = 132,39 кВт. 2. Відсутній договір фінансового лізингу № UA490L-21-03-EDOC 26.08.2021 по бульдозеру CATERPILLAR D6R. Надано додаткову угоду від 04.10.2021 до договору фінансового лізингу № UA490L-21-03-EDOC 26.08.2021, відповідно до якої, зокрема: ТОВ "Катерпіллар Файненшл Україна" (Лізингодавець) та ТОВ "УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД" (Лізингоодержувач), уклали цю Додаткову угоду № 1 до ДОГОВОРУ ФІНАНСОВОГО ЛІЗИНГУ № UA490L- 21-03-EDOC, підписаних Лізингодавцем і Лізингоодержувачем 26 серпня 2021 року, про наступне: -(1) сторони домовились змінити Додаток №1 к Договору фінансового лізингу № UA490L-21-03- EDOC від 26 серпня 2021 року, виклавши його в наступній редакції: СПЕЦИФІКАЦІЯ: - Бульдозер на гусеничному ходу Caterpillar, модель D6R Кількість - 1 (одна) штука. Повна потужність: 130 кВт; -(5) ця Угода є невід'ємною частиною Загальних Умов; -(6) Терміни й визначення, які прямо не визначені в цій Угоді, мають значення, надані ним у Загальних Умовах та відповідних договорах лізингу, якщо інше прямо не встановлено цією Угодою" (файл Договір лізингу на бульдозер CATERPILLAR D6R). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: 1. Підтвердження наявності чотирьох одиниць бульдозерів потужністю не менше 180.к.с. враховуючи вимоги п.1 ч.1 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Договір фінансового лізингу № UA490L-21-03-EDOC 26.08.2021 по бульдозеру CATERPILLAR D6R. Договір може бути наданий без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до тендерної документації
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції учасника
Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Довідку згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: - Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; - Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; - Стропальник - 6 осіб. 2. Скановані копії документів, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. 3. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). На виконання вказаних вимог Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції лист №18 від 02.01.2025 за формою Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», який не містить Стропальників – 6 осіб, що свідчить про невідповідність вказаного листа вимогам тендерної документації. Також, підтвердження наявності у працівників вказаної кваліфікації (Стропальник) відсутнє в документах, які надані відповідно до вимог п.3 цього критерію, що свідчить про невідповідність кваліфікації працівників Учасника вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації 1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №3 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Мінімальні вимоги: - Виконроб або майстер будівельних та монтажних робіт або майстер – 1 особа; - Геодезист або Інженер геодезист – 1 особа; - Інженер з охорони праці або головний інженер – 1 особа; - Стропальник - 6 осіб. 2. Надати скановані копії документів*, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, є працівниками Учасника на законних підставах. *Належним документом вважається: - трудовий договір, та/або штатний розпис, та/або цивільно-правова угода, та/або договір надання послуг, тощо. 3. Надати скановані копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації працівників, зазначених в довідці відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, які будуть залучені для виконання зобов’язань за договором (кваліфікаційні посвідчення та дипломи повної вищої освіти для інженерного персоналу). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги п.3 частини І Додатку №1 до тендерної документації надати документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвіт, а саме: - довідку про наявність 6 стропальників; - копії документів, що підтверджують факт того, що 6 стропальників є працівниками Учасника на законних підставах; - документи, що підтверджують кваліфікацію 6 стропальників (посвідчення стропальника, сертифікат або свідоцтво про проходження спеціального курсу для стропальників). На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації, Учасником у Відомості про наявність МТР (далі- Відомість) зазначено, що техніка яку пропонується до використання для проведення робіт є орендною. В підтвердження того, що техніка орендується, Учасником надано відповідні договори на наступну техніку: Бульдозер SHANTUI SD22- 2 одиниці; Бульдозер SEM 816D – 1 одиниця; Вантажний-спеціалізований сідловий тягач Е MAN TGS 33.430 – 1 одиниця; Напівпричіп спеціалізований н/пр.-платформа-Е – 1 одиниця Надано всі свідоцтва про реєстрацію техніки відповідно до Відомості, які підтверджують технічні характеристики, проте має невідповідності власника техніки по відношенню до договорів оренди(найму)/лізінгу, а саме : 1) Відсутні договори з ТОВ «АЛЬФА-КРАН». 2) Надані скановані копії договорів ТОВ «ДБП ЛІДЕР»(орендодавець) та ТОВ «ТЕХДОР»(орендар), ТОВ «ЛК МЕХАНІЗАЦІЯ»(орендар). Відсутній документ який підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами. Є відповідні скановані копії листів з формулюванням про незаперечення використання наданої в оренду техніки орендарю при виконанні робіт/наданих послуг для ПП «ПМП ІМПУЛЬС». 3) п.15. Відомості наявності МТР власником напівпречіпа SCHWARZMUELLER SPA-3E є ТОВ «СХІДБУДТРАНСГАЗ» але даний напівпричіп відсутній в переліку договору оренди . Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.1 частини І Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (обладнання) Учасником надається: 1. Довідка на бланку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції згідно з Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про наявність МТР» із зазначенням інформації про наявність транспортних засобів, механізмів, обладнання, що необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, а саме мінімальні вимоги щодо наявності транспортних засобів та будівельних машин (для облаштування 1 майданчика та 1 кілометра дороги): -самоскид вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -бульдозер потужністю не менше 180 к.с. - не менше 4 одиниць; -екскаватор з місткістю ковша не менше 0,5 м3 – не менше 2 одиниць; -каток масою не менше 13т – не менше 1 одиниці; -автокран вантажопідйомністю не менше 18т – не менше 3 одиниць; -тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 4 одиниць. 2. На підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів та будівельних машин, зазначених у Довідці за формою наведеною в Таблиці № 1 Додатку № 1 до тендерної документації, згідно з п.п. 1, надати: -скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію та/або договорів оренди (найму)/лізингу*, та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами, що будуть запропоновані Учасником для надання послуг. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(- их) транспортного (-их) засобу(-ів). Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усачнику надати скановані копії договорів з оренди(найму)/лізінгу де Учасник в договірних відносинах являється орендарем відповідної техніки та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортними засобами. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), Учасником надається: 1. Довідка згідно Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних* договорів». *Аналогічним вважається договір, у складі робіт якого є влаштування (будівництво майданчиків та/або під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарним об’ємом не менше 4 000 м²). 2. Сканована копія договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору (-ів) з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м². Учасник може надати декілька договорів, загальний обсяг робіт за котрими буде відповідати необхідним вимогам вказаного в п.1 даного критерію. 3. Скан-копії листів-відгуків, рекомендацій від Замовників робіт, що підтверджують належне виконання договорів вказаних в Таблиці №2. Мінімальні вимоги критерію: не менше 1 договорів та не менше 1 відгуку/рекомендацій. Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь- якому договору вказаному в довідці згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1 цього критерію. На виконання вказаної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив лист №2/01 від 04.01.25 «ВІДОМОСТІ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ», Договір субпідряду № 24/05 від 24.05.24 та відгук про виконання вказаного договору. Однак, відповідно до п.2.1 Договору, перелік та обсяг робіт вказані в Додатках (Договірних цінах), також, п.3.1 до Договору зазначає: Загальний строк (термін)виконання Робіт Субпідрядником за цим Договором передбачено Графіком виконання робіт (додаток до цього Договору, який є його невід’ємною частиною) Але Учасник у складі тендерної пропозиції не завантажив до системи Додатки до Договору, що є його невід’ємними частинами та акти виконаних робіт за договором, що свідчить про невиконання учасником вказаних вимог тендерної документації та унеможливлює ідентифікацію Договору, як такого, що може вважатися аналогічним (як за складом робіт, так и за наявністю мінімального обсягу виконаних робіт). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно п.2 частини І Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасником надається: 1. Довідка на бланку Учасника згідно з Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних* договорів». *Аналогічним для даної закупівлі вважається договір, у складі робіт якого є влаштування (будівництво майданчиків та/або під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарно підтверджують об’єм не менше 4 000 м²). 2. Сканована копія договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору (-ів) з відображенням інформації про виконані роботи з влаштування(будівництво та/або капітальний ремонт) майданчиків та під’їзних шляхів з з/б плит та/або влаштування (будівництво та/або капітальний ремонт) твердого дорожнього покриття об’ємом не менше 4 000 м². При цьому такі договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або точного місцезнаходження об'єкту (якщо ця інформація належить до інформації обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), без персональних даних(у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник може надати декілька договорів, загальний обсяг робіт за котрими буде відповідати необхідним вимогам вказаного в п.1 даного критерію. 3. Скан-копії листів-відгуків, рекомендацій від Замовників робіт, що підтверджують належне виконання договорів вказаних в Таблиці №2. Мінімальні вимоги критерію: не менше 1 договорів та не менше 1 відгуку/рекомендацій. Документи згідно пунктів 2 та 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1 цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику на виконання вимоги пп2 п2 розділ 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надати оновлені документи: - копію договору (-ів) (та акти виконаних робіт, які є невід’ємною частиною виконання договору (-ів) з відображенням інформації про виконані роботи за Договором (-ми). На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог пп. 1, 2 та 3 п. 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Згідно пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, Учасник надає, зокрема, скан-копію дозвільного документу, на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2. а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року. Учасник у складі тендерної пропозиції Декларацію №058343/24 «про провадження господарської діяльності», яка не містить вказаного виду діяльності «- зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних», що свідчить про невідповідність наданої учасником Декларації вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, надати скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, а саме: 1. Дозвільного документу, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2. а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року. 2. Дозволу*та/або Декларації, виданих уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.* - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій* *Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів) Або надано Учасником посилання на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством дозвільні документи містяться у вільному доступі. У разі надання учасником дозвільного документу або його сканованої копії, з якого вбачається закінчення строку дії такого документу, учасник надає підтвердження продовження строку дії такого документа або підтвердження безстроковості його дії Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, на виконання вимоги пп. 1 п. 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до ТД. надати дозвільний документ, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2, а саме: - зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, або монтаж інженерних споруд, або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року.
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, існує потреба у продовженні терміну розгляду пропозиції Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.