Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 та додатку 3 до тендерної документації.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 36 293 777 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 181 468,89 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 100 000 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43991527 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чебан Валентина |
Телефон: | +474433176 |
E-mail: | tcso_um11@ukr.net |
Місцезнаходження: | 20340, Україна, Черкаська область,село Паланка, вул.Грушевського, будинок 11 |
0 |