Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до тендерної документації, розраховані для виконання оперативно-службових завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Кошторисом на 2025 рік передбачені видатки на закупівлю.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 379 286,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 896,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 71 378 UAH |
| Замовник: | Служба зовнішньої розвідки України |
| ЄДРПОУ: | 33240845 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фаренюк Богдан Вікторович |
| Телефон: | +380444816345 |
| E-mail: | 2v5s.ugz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 00000, Україна, м. Київ,Київ, вул. |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відміна тендеру через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: не укладення договору з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі в строк визначений абзацом четвертим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-03-2025, 13:44 по 18-03-2025, 00:00
Документи:
Шановний учаснику! За результатом аналізу Вашої тендерної пропозиції виявлена невідповідність в документах тендерної пропозиції з реєстром пропозицій, а саме відсутні копії договорів зазначених в «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних робіт» (відповідно до форми вказаної в додатку 1 тендерної документації), що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Враховуючи вищезазначене, пропонується усунути зазначену невідповідність протягом 24-х годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.