Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 180 533 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 805 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44354422 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Крук |
| Телефон: | +380963881059 |
| E-mail: | mega._alla@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область,Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене протоколом УО №5 від 10.01.2025 року 1) Перелік виявлених невідповідностей щодо п. 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно Додатку №1 Учасник надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність цьому кваліфікаційному критерію: 1.2.1. Довідку від 03.01.2025 року №2 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації». Відповідно № з/п 11. довідки, зазначений Мітітєлов Олександр Олегович, слюсар, але відсутній наказ або інший документ про прийняття на роботу працівника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, згідно п. 1.2. згідно Додатку №1 Так згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник повинен надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / наказ/ трудовий договір / договір про надання послуг або цивільно-правовий договір (договір повинен бути чинний протягом всього строку виконання робіт)/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу на посаду, вказану в довідці Таблиці 1) / інший документ). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, щодо п.1.2., згідно Додатку №1 Надати документи (документ) на Мітітєлова Олександра Олеговича, які підтверджують прийняття працівника на роботу на посаду слюсаря. 4) Перелік виявлених невідповідностей щодо п. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», згідно Додатку №1 Учасник надав довідку від 03.01.2025 року за №1 «Про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій». До довідки був наданий договір про надання послуг автотранспорту і спецтехніки за № 47652 від 15.12.2021 року на який посилається учасник щодо орендованого обладнання та транспорту. Також надана оборотно-сальдова відомість за грудень 2024 року на підтвердження власного обладнання. Не надано до договору: Додаток №1 «План графік надання послуг автотранспорту та спецтехніки АТГ ЮУ АЕС для ПП «Укрбудсервіс і Ко» у 2022 році; Додаток №3 «Ціна послуг автотранспорту АТГ ЮУ АЕС для сторонніх споживачів в розрахунку на 1 маш.-год. і 1 км пробігу» (актуальний для цього договору); 5) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, згідно п. 1.1., відповідно Додатку №1 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, учасник має надати документ/документи, на підтвердження права власності/володіння/ користування відповідним майном. В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документ/документи, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/ користування/ власності відповідним майном. До довідки включаються тільки ті машини і механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності власних машин і механізмів, учасник в складі пропозиції надає копії/оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), крім засобів малої механізації. Якщо транспортні засоби не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - копію(ї)/оригінал(и) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами), *(договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально). - копії/оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації, (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 6) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, щодо п.1.1. згідно Додатку №1 1. Надати уточнену (оновлену) довідку «Про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій», за кожним найменуванням транспортного засобу, обладнання або устаткування які зазначені в попередній довідці №1, з посиланням на конкретну позицію, яка вказана в договорі №47652 або в оборотно-сальдовій відомості. Можливе надання роз’яснення учасником щодо цієї вимоги. 2. Також необхідно надати до договору №47652: - Додаток №1 «План графік надання послуг автотранспорту та спецтехніки АТГ ЮУ АЕС для ПП «Укрбудсервіс і Ко» у 2022 році; - Додаток №3 «Ціна послуг автотранспорту АТГ ЮУ АЕС для сторонніх споживачів в розрахунку на 1 маш.-год. і 1 км пробігу» (актуальний для цього договору). 7) Перелік виявлених невідповідностей щодо п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», згідно Додатку №1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав: 1. Договір №60 від 28.12.2018 року на виконання будівельних робіт «Нове будівництво спортивного залу Бузької загальноосвітньої І-ІІІ ступеня за адресою: вул. Отамана Григорєва, 423 в с. Бузьке, Вознесенського району Миколаївської області», вартість робіт за договором складає 13 069 063,83 грн. 2. До договору надані додаткові угоди та акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3. При перевірці документів, що підтверджують факт виконання робіт, виявлено, що учасник не надав акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) за №44 та довідку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) до нього. 8) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, згідно п. 1.3., Додатку №1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) не менше одного договору за 2018-2024 рік; 1.3.2. не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма його невід’ємними частинами та додатками); 1.3.3. копії/ю документів про виконання в повному обсязі аналогічного договору, який зазначено в довідці та надання у складі тендерної пропозиції: - документів, що підтверджують факт виконання робіт (акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки (довідок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Примітка: Аналогічним договором слід вважати Договір підряду на виконання робіт (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом своєю правовою природою, характером робіт – будівництво (нове будівництво), реконструкція, капітальний ремонт, поточний ремонт покрівлі. Договір має бути виконаний в повному обсязі. Якщо Учасник виконував аналогічні роботи у якості субпідрядника, то в складі пропозиції такий Учасник повинен завантажити договір субпідряду та основний договір в рамках якого виконувались аналогічні роботи. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації 9) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, щодо п.1.3., згідно Додатку №1 Надати акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) за №44 та довідку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) до нього, які підтверджують виконання робіт за договором №60 в повному обсязі. 10) Перелік виявлених невідповідностей щодо п. 5.14. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», згідно Додатку 1: Учасник надав заповнений додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору, який зазначений в Додатку №3 до тендерної документації. Невідповідність полягає в тому, що в колонці (10/11) зазначена назва «транспортна складова, грн.» замість «вартість транспортування, грн». 11) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, згідно п. 5.14., відповідно Додатку №1 Надати заповнений учасником додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору, який зазначений в Додатку №3 до тендерної документації. Цей додаток повинен містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Також може містити іншу інформацію, яку Учасник бажає зазначити. 12) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, щодо п.5.14., Додатку 1 Надати виправлений додаток № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до договору, який зазначений в Додатку №3 до тендерної документації, з урахуванням зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.