Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 000 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | onkocentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від від 04.12.2024 № 605/1 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-18-014050-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" виникла необхідність продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 16.01.2025 року, у зв’язку із значним обсягом документів, що подані учасником, та необхідності аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами Замовника у складі робочої групи, утвореної відповідно до ч. 12 ст. 11 Закону. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" до 16.01.2025 року (протокол уповноваженої особи № 714 від 06.01.2025 року. Уповноважена особа ________________ Олена Степанюк
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника: 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника: вул. Верховинна, 69, м. Київ, 03115. 3-1. Вид предмета закупівлі: Товар. 4. Конкретна назва предмета закупівлі: UA-2024-12-18-014050-a, ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69» 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69» 6. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Верховинна, 69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Так, п.п. 1.5 п.1 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання учасником «Договору із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття» Учасником надано договір про надання послуг №03 від 11.01.2023 на збирання безпечних відходів, що не відповідає вимогам Замовника. 2) Згідно п.п. 2.1. та п.п.2.2. п.2 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання даних про працівників учасника або найманих працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт. Учасником надано Довідку № 177 від 27.12.2024 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт, в якій зазначено 10 (десять) осіб. Разом з тим, учасником до довідки додано документи, які засвідчують можливість використання праці зазначених у довідці працівників, загалом на 18 (вісімнадцять) осіб. На вимогу надання, на зазначених у довідці керівника підприємства та головного інженера «….навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки» надано тільки витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою ( посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). Для керівника підприємства не надано будь - яких посвідчень і на головного інженера відсутня будь - яка інформація. 3) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Надана учасником довідка № 174 від 26.12.2024 не містить інформації щодо коду, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 4) П.16 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання «копії витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). Учасником надано копію витягу, яка не відповідає вимогам Замовника в частині термінів дати видачі. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Так, п.п. 1.5 п.1 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання учасником «Договору із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття» 2) Згідно п.п. 2.1. та п.п.2.2. п.2 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання даних про працівників учасника або найманих працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт. 3) Згідно п.п. 3.1. п.3 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. 4) П.16 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання «копії витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати Договір із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття; 2) надати довідку про фактичну наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт; Надати На вимогу надання, на зазначених у довідці керівника підприємства та головного інженера «….навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки» надано тільки витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою ( посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). Для керівника підприємства не надано будь - яких посвідчень і на головного інженера відсутня будь - яка інформація. 3) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 4) Надати копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). Уповноважена особа __________ Олена Степанюк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.