Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 14:54. Дата останніх змін - 14-02-2025, 14:58

ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»

ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 т... Державна закупівля - UA-2024-12-18-014050-a ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69» від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-18-014050-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-04-020225-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 14:54
по 31-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 14:54
по 03-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
12000000
12 000 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:60 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:60 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
ЄДРПОУ:13697965 Досьє YouControl
Контактна особа:планово економічний відділ
Телефон:380443650755, 380444230750
E-mail:onkocentr@gmail.com
Місцезнаходження:
03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 код 45330000-9 Вод ...
12 000 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»

1
робота
03115 Україна м. Київ вулиця Верховинна, будинок 69
по 20-12-2025
45330000-9
Водопровідні та санітарно-технічні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-01-2025 по 01-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Фастів, Брандта, буд.4, оф.4, 08500, Глобенко Максим
Остаточна пропозиція:
11 168 920,18 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-02-2025, 10:59
Період подачі оскарження:
по 09-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-01-25, 15:05:50

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Рішенням уповноваженої особи від від 04.12.2024 № 605/1 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-18-014050-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" виникла необхідність продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 16.01.2025 року, у зв’язку із значним обсягом документів, що подані учасником, та необхідності аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами Замовника у складі робочої групи, утвореної відповідно до ч. 12 ст. 11 Закону. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА" до 16.01.2025 року (протокол уповноваженої особи № 714 від 06.01.2025 року. Уповноважена особа ________________ Олена Степанюк

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-01-25, 12:42:30
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника: 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника: вул. Верховинна, 69, м. Київ, 03115. 3-1. Вид предмета закупівлі: Товар. 4. Конкретна назва предмета закупівлі: UA-2024-12-18-014050-a, ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69» 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69» 6. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Верховинна, 69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Так, п.п. 1.5 п.1 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання учасником «Договору із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття» Учасником надано договір про надання послуг №03 від 11.01.2023 на збирання безпечних відходів, що не відповідає вимогам Замовника. 2) Згідно п.п. 2.1. та п.п.2.2. п.2 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання даних про працівників учасника або найманих працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт. Учасником надано Довідку № 177 від 27.12.2024 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт, в якій зазначено 10 (десять) осіб. Разом з тим, учасником до довідки додано документи, які засвідчують можливість використання праці зазначених у довідці працівників, загалом на 18 (вісімнадцять) осіб. На вимогу надання, на зазначених у довідці керівника підприємства та головного інженера «….навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки» надано тільки витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою ( посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). Для керівника підприємства не надано будь - яких посвідчень і на головного інженера відсутня будь - яка інформація. 3) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Надана учасником довідка № 174 від 26.12.2024 не містить інформації щодо коду, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 4) П.16 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання «копії витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). Учасником надано копію витягу, яка не відповідає вимогам Замовника в частині термінів дати видачі. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Так, п.п. 1.5 п.1 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання учасником «Договору із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття» 2) Згідно п.п. 2.1. та п.п.2.2. п.2 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання даних про працівників учасника або найманих працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт. 3) Згідно п.п. 3.1. п.3 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. 4) П.16 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання «копії витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати Договір із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття; 2) надати довідку про фактичну наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт; Надати На вимогу надання, на зазначених у довідці керівника підприємства та головного інженера «….навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки» надано тільки витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою ( посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). Для керівника підприємства не надано будь - яких посвідчень і на головного інженера відсутня будь - яка інформація. 3) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 4) Надати копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або інший документ яким підтверджується , що учасник - суб’єкта господарювання, (який надав пропозицію) не підпадає під дію Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 щодо реєстрації учасника та країни походження товару. (Дата видачі документу не більше ніж за місяць на дату подання). Уповноважена особа __________ Олена Степанюк

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-01-25, 12:42:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-18-014050-a-c1
Номер договору:
124
Дата підписання договору:
14-02-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 14-02-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
11 168 920,18 UAH
Ціна договору
9 307 433,48 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОВЕРХОЛ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
11 168 920,18 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-01-2025, 22:25:27
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, складу (приміщення) та обладнання Учасника для надання послуг/виконання робіт: найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). 1.2. На підтвердження наявності офісу та складу (приміщення) для надання послуг/виконання робіт Учасник надає актуальний/діючий договір оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору, а також акт приймання-передачі до договорів. 1.3. На підтвердження наявності обладнання, Учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання або матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю або документи про придбання, або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. 1.4. Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу - кольорової скан -копії ліцензії . 1.5. Договір із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття Усі документи мають бути дійсні на термін дії договору за результатами торгів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація Загальний стаж роботи Загальний стаж роботи по спеціальності Працівник учасника так/ні Примітки 2.2. До довідки додати документ, який засвідчує можливість використання праці (наприклад: штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або наказ про прийняття або цивільно-правову угоду або інший документ). На зазначених у довідці працівників учасник надає: - керівник підприємства – обов’язкова наявність навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки); - головний інженер – обов’язкова наявність навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). - . інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. Надати кваліфікаційний сертифікат інженера проектно-кошторисних робіт. Наказ про призначення відповідальної особи за пожежну безпеку та документ про проходження відповідальною особою навчань з пожежної безпеки. Обов’язкова наявність у штаті Учасника персоналу в складі, який забезпечує виконання робіт згідно технічного завдання. У разі відсутності таких спеціальностей у Учасника, вони можуть бути доповнені субпідрядниками. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Якщо учасник планує залучати субпідрядні організації то ним надається наступна інформація про субпідрядників: Назва субпідрядника, його ЄДРПОУ та юридична адреса Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтована вартість робіт субпідрядника у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції До довідки додаються: • Копія укладеного договору Учасника з субпідрядником/субпідрядниками із зазначенням обсягів та вартості послуг/робіт, які він/вони будуть виконувати у разі акцепту тендерної пропозиції Учасника. • Наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід. № п/п Посада Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Загальний стаж роботи (років) Освіта • Інформаційна довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність у субпідрядника обладнання та матеріально – технічної бази за формою: № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 Вартість робіт виконаних субпідрядними організаціями не повинна бути меншою ніж 20% від суми договору генпідрядної організації.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 3.1.2. договір, зазначений в довідці із додатками до нього. 3.1.3. документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акт(и) виконаних робіт (складені за формою КБ-2) та довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ-3). 3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:54:56
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 14:48:27
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      3. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      4. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      5. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      6. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      1. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Відповідно до ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України та ст.26 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII учасник - переможець процедури закупівлі забезпечує виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів у гривнях на рахунок Замовника. Термін перерахування коштів – не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення – 4,5% (чотири з половиною) відсотки від вартості договору. У разі надання забезпечення (перерахування грошових коштів) учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (платіжне доручення тощо). Договір укладається тільки після отримання Замовником платіжного доручення тощо. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Переможець, упродовж двох днів з дня визначення його переможцем, направляє на електронну пошту Замовнику лист щодо надання реквізитів для перерахування коштів, як забезпечення виконання договору, і перераховує кошти на рахунок Замовника, але не пізніше встановлених для підписання договору термінів згідно п.49 Особливостей. Переможець надає Замовнику на електронну пошту скан – копію платіжного доручення тощо. Не перерахування учасником – переможцем грошових коштів в строк, визначений для укладання договору, є відмовою учасника – переможця від укладання договору і Замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості – 60000,00 грн. ( шістьдесят тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 180 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної пропозиції) ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Реквізити Беніфіціара (Замовника) для оформлення банківської гарантії: IBAN UA 163204780000026008924881235 в ПАТ АБ «Укргазбанк» МФО 320478 2.3. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення Постачальником. До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ГАРАНТІЯ , Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості – 60000,00 грн. ( шістьдесят тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 180 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: Форма забезпечення тендерної пропозиції (обов’язкова до застосування учасниками при підготовці та поданні забезпечення тендерної пропозиції) ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ____________________ Повне найменування гаранта ____________ Повне найменування принципала _________ Найменування бенефіціара_______________ Сума гарантії ______________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) __________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане___________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________ Інформація щодо тендерної документації ___________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком / страховою організацією / фінансовою установою (у разі наявності) _____________ Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Реквізити Беніфіціара (Замовника) для оформлення банківської гарантії: IBAN UA 163204780000026008924881235 в ПАТ АБ «Укргазбанк» МФО 320478 2.3. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення Постачальником. До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
                      3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська :
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період з 2022 року. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання ремонтних робіт та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 3.1.2. договір, зазначений в довідці із додатками до нього. 3.1.3. документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме: акт(и) виконаних робіт (складені за формою КБ-2) та довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ-3). 3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання визначених робіт, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація Загальний стаж роботи Загальний стаж роботи по спеціальності Працівник учасника так/ні Примітки 2.2. До довідки додати документ, який засвідчує можливість використання праці (наприклад: штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або наказ про прийняття або цивільно-правову угоду або інший документ). На зазначених у довідці працівників учасник надає: - керівник підприємства – обов’язкова наявність навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки); - головний інженер – обов’язкова наявність навчань з питань охорони праці, а саме: Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13, що вказано у витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (надати посвідчення та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань) та навчань з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ, організацій для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (надати посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки та витяг з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки). - . інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. Надати кваліфікаційний сертифікат інженера проектно-кошторисних робіт. Наказ про призначення відповідальної особи за пожежну безпеку та документ про проходження відповідальною особою навчань з пожежної безпеки. Обов’язкова наявність у штаті Учасника персоналу в складі, який забезпечує виконання робіт згідно технічного завдання. У разі відсутності таких спеціальностей у Учасника, вони можуть бути доповнені субпідрядниками. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Якщо учасник планує залучати субпідрядні організації то ним надається наступна інформація про субпідрядників: Назва субпідрядника, його ЄДРПОУ та юридична адреса Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтована вартість робіт субпідрядника у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції До довідки додаються: • Копія укладеного договору Учасника з субпідрядником/субпідрядниками із зазначенням обсягів та вартості послуг/робіт, які він/вони будуть виконувати у разі акцепту тендерної пропозиції Учасника. • Наявність у субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід. № п/п Посада Прізвище, ім’я, по-батькові працівника Загальний стаж роботи (років) Освіта • Інформаційна довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність у субпідрядника обладнання та матеріально – технічної бази за формою: № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 Вартість робіт виконаних субпідрядними організаціями не повинна бути меншою ніж 20% від суми договору генпідрядної організації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Капітальний ремонт припливно-витяжної вентиляції у радіологічному корпусі на 3 та 6 поверхах у КНП"КМКОЦ", м. Київ, вул. Верховинна, 69»
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, складу (приміщення) та обладнання Учасника для надання послуг/виконання робіт: найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). 1.2. На підтвердження наявності офісу та складу (приміщення) для надання послуг/виконання робіт Учасник надає актуальний/діючий договір оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору, а також акт приймання-передачі до договорів. 1.3. На підтвердження наявності обладнання, Учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання або матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю або документи про придбання, або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника. 1.4. Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу - кольорової скан -копії ліцензії . 1.5. Договір із спеціалізованим підприємством про вивіз будівельного сміття Усі документи мають бути дійсні на термін дії договору за результатами торгів.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 14:54:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ