Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 337 747 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 61 688,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 61 688 UAH |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014252 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Мар'яна Ванчуляк |
| Телефон: | +380372576668 |
| E-mail: | melnik_m@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58013, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194 А |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником процедури закупівлі надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.12.2024 № 443, яка фактично відповідає довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання по ідентифікатору закупівлі:UA-2024-11-22-015282-a. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Зважаючи на територіальну віддаленість об’єктів будівництва, стислі строк виконання робіт (згідно пункту 4.5 Розділу І тендерної документації - не пізніше 31.08.2025), враховуючи залучення міжнародних коштів та з метою дотримання принципів публічних закупівель просимо підтвердити можливість залучення інших, кваліфікованих працівників відповідних будівельних професій, задля забезпечення безперебійного будівельного процесу. На підставі пункту 1 розділу V тендерної документації та з метою усунення виявлених невідповідностей, пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 07 січня 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.