Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00
Строк виконання робіт: Початок виконання робіт: з дати передачі будівельного майданчика. Закінчення виконання робіт: в строк не більше ніж 240 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика*, але не пізніше 31.12.2025р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 376 245,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 525 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
узв’язку з необхідністю перевірки великої кількості наданих у електронній системі документів учасника
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК» (код ЄДРПОУ 37401452) Пункт 1: 1.1 Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції надано документи: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Накази про прийняття працівників на посаду, Посвідчення про проходження навчання і Витяги з протоколів перевірки знань за програмою «Пожежна безпека», Посвідчення з зазначенням групи з електробезпеки і Витяги з протоколів перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та перевірки знань з питань технології робіт (файли з назвою «1.3.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», «1.3.2. Накази про прийняття.pdf», «1.3.3. Посвідчення та витяги з протоколів ПБ.pdf», «1.3.3. Посвідчення та витяги з протоколів ЕБ.pdf»). Проте згідно наданих документів не підтверджено наявність працівника, що має IІІ групу з електробезпеки, чинну на дату подачі тендерної пропозиції, та пройшов навчання і перевірку знань з пожежної безпеки, не надано на такого працівника документи, що підтверджують трудові відносини, посвідчення та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів і з перевірки знань з питань технології робіт, посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки. 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 частини 1. розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Пункт 2: 2.1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» (файл з назвою «1.2.1 Довідка з відомостями про виконання аналогічних договорів.pdf»), проте у довідці в колонці «Строк дії договору, дата укладання/ завершення (номер, дата, місяць, рік)», відсутні відомості щодо дати укладання/завершення договорів зазначених у довідці. 2.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1. пункту 2 частини 1. розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконанняробіт/надання послуг із зазначенням інформації щодо дати укладання/завершення договорів, зазначенням предмета договору або складу наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним (-ми). (*Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: Договір (-ри) предметом якого є улаштування (будівництво/ реконструкція/ технічне переоснащення/монтаж) системи раннього виявлення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій та оповіщення на об’єкті підвищеної небезпеки, згідно з яким (-ми) учасником виконувалося постачання обладнання, монтажні і пусконалагоджувальні роботи, що був (-ли) виконаний (-ні) учасником у якості: генпідрядник та/або субпідрядник та/абопідрядник та/або виконавець. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.