Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 474 077 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 370,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 67 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ РЕКО» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності екскаватора надано скан-копію лише однієї сторінки свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕЕ №115383. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 12 довідки про наявність працівників зазначено інформацію про наявність робітника-будівельника (бруківника) Кирилюка Віталія Георгійовича, проте у додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, відсутня інформація про наявність вказаного працівника. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у довідці про наявність працівників зазначено інформацію про наявність лише тринадцяти робітників-будівельників (пункти 4-16 довідки). 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці стосовно керівника Шевчука Антона Юрійовича. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору №817/01/1 від 30.08.2024р. не в повному обсязі (відсутня сторінка з підписами сторін, а також відсутня частина локального кошторису). 1.6. Невідповідність щодо наданих заповнених таблиці 2 і таблиці 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: учасником у наданих таблиці 2 і таблиці 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації не вказано марки і моделі дизель-генератора, каналізаційного насосу, шафи керування. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.3.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 2.1.2. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.