Закупівлю оголошено - 16-12-2024, 15:32. Дата останніх змін - 16-12-2024, 15:32

“Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

“Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Ф... Державна закупівля - UA-2024-12-16-013311-a “Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від замовника Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка від 12/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-16-013311-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-16-016114-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 15:32
по 21-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2024, 15:32
по 24-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1641984.2
1 641 984,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 209,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
ЄДРПОУ:02125438 Досьє YouControl
Контактна особа:Дум'як Христина Степанівна
Телефон:380680352000
E-mail:finance@dspu.edu.ua
Місцезнаходження:
82100, Україна, Львівська область,Дрогобич, Вул. Івана Франка, будинок 24
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
“Поточний ремонт внутрішніх ме ...
1 641 984,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

“Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
послуга
82100 Україна Львівська область Дрогобич Вул. Івана Франка, будинок 24
по 20-04-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено16-12-2024, 14:39:37
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 15:32:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 14:38:46
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-12-2024, 14:38:46
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 14:39:10
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту “Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі. Для надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (форма 2) про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного субпідрядника / співвиконавця щодо можливості їхнього залучення до виконання робіт (надання послуг) у якості субпідрядника / співвиконавця цього учасника протягом усього необхідного періоду відповідно до технологічного процесу виконання (надання) таких робіт (послуг). У кожному такому листі має бути також зазначено найменування замовника даної процедури закупівлі, її предмет (вказати назву та номер у системі Prozorro), перелік обладнання, матеріально-технічної бази та/або технологій (техніки, машин, механізмів тощо) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі (має відповідати аналогічній інформації, наведеній у згаданій вище довідці учасника).
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 15:31:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2
              Документ
              правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо) , Додати документи
              Документ
              При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. , Додати документи
              Документ
              бухгалтерська довідка , Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на кожну одиницю автотранспорту.
              Документ
              правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) , У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі.
              Документ
              Підтвердження наявності відповідних документів , Для надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
              Документ
              окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (форма 2) про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. , Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (форма 2) про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися.
              Документ
              Лист-підтвердження , Додатково учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного субпідрядника / співвиконавця щодо можливості їхнього залучення до виконання робіт (надання послуг) у якості субпідрядника / співвиконавця цього учасника протягом усього необхідного періоду відповідно до технологічного процесу виконання (надання) таких робіт (послуг). У кожному такому листі має бути також зазначено найменування замовника даної процедури закупівлі, її предмет (вказати назву та номер у системі Prozorro), перелік обладнання, матеріально-технічної бази та/або технологій (техніки, машин, механізмів тощо) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі (має відповідати аналогічній інформації, наведеній у згаданій вище довідці учасника).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту “Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності)); повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом та/або накази (витяги з наказів) про прийняття (переведення) на роботу працівників, зазначених у довідці, або цивільно-правові договори про залучення до виконання робіт (надання послуг) осіб, зазначених у довідці; звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Для надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі та з додержанням вимог чинного законодавства учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) можливість залучення до надання послуг кваліфікованих фахівців (ІТП) – головного інженера та виконавця робіт, а також працівників необхідної кількості та професій, які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого для учасника зразка (форма 3) про працівників, які мають необхідні знання та досвід, субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Додатково учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного субпідрядника / співвиконавця щодо можливості їхнього залучення до виконання робіт (надання послуг) у якості субпідрядника / співвиконавця цього учасника протягом усього необхідного періоду відповідно до технологічного процесу виконання (надання) таких робіт (послуг). У кожному такому листі має бути також зазначено найменування замовника даної процедури закупівлі, її предмет (вказати назву та номер у системі Prozorro), перелік працівників (власне ім’я та прізвище, посада) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі (має відповідати аналогічній інформації, наведеній у згаданій вище довідці учасника).
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 15:31:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Штатний розпис , з ретушуванням персональних даних працівників
              Документ
              повідомлення про прийняття на роботу працівників , додати документ
              Документ
              підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом та/або накази (витяги з наказів) про прийняття (переведення) на роботу працівників, зазначених у довідці, або цивільно-правові договори про залучення до виконання робіт (надання послуг) осіб , додати документ
              Документ
              звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. , додати документ
              Документ
              довідка , 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту “Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору в повному обсязі, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідно до умов цієї тендерної документації аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі договір щодо надання послуг, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – надання послуг з поточного ремонту приміщень об’єктів (замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності).
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 15:31:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР , Копія аналогічного договору з додатками
              Документ
              довідка , Зазначення інформації про виконання аналогічного договору
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту “Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання приміщень першого та другого поверхів навчального корпусу №1 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Івана Франка, 24 м. Дрогобич Львівської області” . Код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2023 року. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Отже, замовникам рекомендується під час формування вимоги щодо підтвердження наявності фінансової спроможності учасника враховувати дату оголошення про проведення відкритих торгів. У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.2 та 1.3 цього додатка. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2024, 15:31:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              звіт , 1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2023 року.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ