Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної Кредитної Програми відновлення для України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом України від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 220 796 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 542 207,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 270 000 UAH |
| Замовник: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 26146617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карпенко Валентина Степанівна |
| Телефон: | +380459472202 |
| E-mail: | brovaru-ugkg@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
9 |
Вимога про усунення невідповідностей. 1). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі своєї пропозиції не надано копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи). (Підпункт 10 пункту 1 розділу ІІІ ТД). 1.2. Учасник не виконав вимогу підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ ТД, а саме: Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій від 02.01.2025 № 4 не відображає машини, механізми, обладнання, устаткування які будуть задіяні на об'єкті згідно розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів кошторисного розрахунку. 1.3. Договір оренди приміщення №426 від 23.06.2024 року наданий не в повному обсязі, відсутній акт приймання – передачі (п.3.1. Договору). Згідно п. 2.1. зазначеного Договору, строк оренди приміщення становить до 30.06.2025 року (строк виконання робіт по об’єкту до 31.12.2025). Договір оренди №12-24 від.17.06.2024 року наданий не в повному обсязі відсутній акт приймання – передачі майна (п. 2. Договору). Окрім того, не надані документи, що підтверджують право власності відповідного власника. 1.4. Лист відгук від 30.12.2024 №4-25/264 не адресований замовнику закупівлі. 2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 10 пункту 1 розділу ІІІ ТД «- інші документи, які вимагаються по змісту тендерної документації, зокрема довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи)»: 2.2. В підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ ТД зазначено, що Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування які будуть задіяні на об'єкті. 2.3. В Додатку 5 до ТД вказано: «Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг». 2.4. В Додатку 7 до ТД вказано, що до Довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів додаються скан-копії підтвердних документів: «…- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва». 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи. 3.2. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій від 02.01.2025 № 4 з підтверджуючими документами. 3.3. Надати документи в повному обсязі на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази з урахуванням вимоги зазначеної в Додатку 5 до ТД. 3.4. Надати Лист-відгук з урахуванням вимоги зазначеної в Додатку 7 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.