Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 70 416 557,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 352 082,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 352 082,79 UAH |
| Замовник: | АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ |
| ЄДРПОУ: | 02548297 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Собчук |
| Телефон: | +380975843108 |
| E-mail: | 024apal@i.ua |
| Місцезнаходження: | 74022, Україна, Херсонська область,Високопільський р-н, смт Архангельське , вул. Кірова, буд. 45 |
7 |
Архангельський професійний аграрний ліцей ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи 02.01.2025 селище Архангельське № 3 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «Будінжиніринг-ТМ» (ЄДРПОУ 42844123) (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на території Архангельського професійного аграрного ліцею за адресою: Херсонська область, Бериславський район, селище Архангельське, вул. Миру, 45-а» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-12-13-015561-a. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону та п. 43 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, пункту 43 та пункту 44 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінжиніринг-ТМ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: У тендерній пропозиції ТОВ «Будінжиніринг-ТМ» (ЄДРПОУ 42844123) (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) на території Архангельського професійного аграрного ліцею за адресою: Херсонська область, Бериславський район, селище Архангельське, вул. Миру, 45-а» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (відкриті торги з особливостями) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 6 до цієї тендерної документації. 1) Відповідно п. 17 Додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен надати: «Електронну банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог пунктів 2,3 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.» Пункт 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.» Учасником надано банківську гарантію (безумовну, безвідкличну та покриту). Але не надано договору про надання банківської гарантії № 4205/12/A/BG від 27.12.24р., на який є посилання у гарантії. 2) Відповідно п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт)» Таблиці 1.1. Додатку 6: «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) надається: - Довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів; - копії повністю виконаних аналогічних договорів. У тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Аналогічний договір – договір, предметом закупівлі якого є будівництво/реконструкція/капітальний ремонт будівель, повністю виконаний (завершений). Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань; - копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.». Учасником надано договір підряду № 11/21/124 від 01 листопада 2021р., в якому у пункті 12.1 зазначено, що невід’ємним додатком до цього договору є Додаток №1 – Договірна ціна. Але у тендерній пропозиції такий документ відсутній. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 43 Особливостей, Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів: 1). договору про надання банківської гарантії № 4205/12/A/BG від 27.12.24р.; 2) невід’ємний додаток - Додаток №1 «Договірна ціна» до договору підряду № 11/21/124 від 01 листопада 2021р. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.