Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 12:23. Дата останніх змін - 13-12-2024, 12:23

Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′

Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′... Державна закупівля - UA-2024-12-13-007976-a Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′ від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-007976-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-26-013174-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 12:23
по 23-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 12:23
по 26-12-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2521833.33
2 521 833,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:25 218,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:75 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Колесник Вікторія Володимирівна
Телефон:380487293544
E-mail:VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту пр ...
2 521 833,33 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 12:23:15
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 12:23:22
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі – Гарантія). Гарантія має бути отримана в одному з системно важливих банків, визначених рішенням правління НБУ або у разі отримання Учасником Гарантії в іншому банку, ніж зазначено, така Гарантія авізується через банк замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для підтвердження інформації про відповідність учасника цьому критерію учасником надаються нижчезазначені документи , 1.1.1. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 (ТД) за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т або більше; - не менше 1-ї одиниці гідромолоту на базі экскаватору; - не менше 3-х одиниць водолазних балонів. Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, яке підлягає обстеженню та випробуванню учасником надається висновок про його обстеження та випробування*, уповноваженою організацією**. * Учасником надаються дозвільні документи, якими підтверджується здійснення уповноваженою організацією видів робіт підвищеної небезпеки з обстеження та випробування водолазних балонів, видані уповноваженим органом**, а саме: діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: - технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки. У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надаються: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та обладнання (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, обладнання, устаткування тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка, механізми, обладнання тощо не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. 1.1.2. До довідки додаються діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці: - кран на автомобiльному ходу; - посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа*(балони водолазні – не менше 3-х одиниць) У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом*** *Відповідно до Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885. **Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами). Зміст дозволів та/або декларації щодо місця виконання робіт підвищеної небезпеки має поширюватись на територію об’єкту Замовника відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107. ***Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV (із змінами).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для підтвердження інформації про відповідність учасника цьому критерію учасником надаються нижчезазначені документи , Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 (ТД) за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку; - водолаза з кваліфікацією не нижче 2-го класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт (1 особа або більше)*; - водолазів, які отримали допуск до водолазного обстеження й ремонту підводної частини гідротехнічних споруд (2 особи або більше); - керівника водолазних робіт або іншої особи, яка здійснює керівництво під час виконання водолазних спусків і робіт та пройшла навчання і перевірку знань на допуск до керівництва водолазними роботами. * До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: машиніста крану автомобільного; - посвідчення водія або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування екскаваторами; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження кваліфікації та можливості виконання робіт/послуг водолазів, вказаних в довідці з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації до довідки мають бути надані діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії документів, : - протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів (на кожного водолаза); - свідоцтво про допуск водолаза, видане Регістром судноплавства України, яке поширюється на водолазне обстеження й ремонт підводної частини гідротехнічних споруд (на кожного водолаза). Для підтвердження можливості керівництва водолазними роботами надається протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про допуск до керівництва водолазними роботами та посвідчення або інший документ, який підтверджує проходження навчання та перевірку знань в обсязі програми керівника водолазних робіт та допущення до керівництва водолазними роботами. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі, якщо договір послуг/перевезення необхідної техніки (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору (ів) послуг/перевезення техніки (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів тощо). У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. *Відповідно до НПАОП 45.24-1.01-91 Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах. Частина 1. Правила водолазної служби (РД 31.84.01-90).
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту причалу № 10 (інв. № 062511) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 12:23:15
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для підтвердження інформації про відповідність учасника цьому критерію учасником надаються нижчезазначені документи , Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/ виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг та/або виконання робіт з капітального або поточного ремонту або реконструкції гідротехнічних споруд, в складі яких мають бути роботи з відновлення плити залізобетонного ростверку причалу естакадного типу. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ