Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00
Строк виконання робіт: Початок виконання робіт: з дати передачі будівельного майданчика. Закінчення виконання робіт: в строк не більше ніж 240 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика*, але не пізніше 31.12.2025р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 314 270,17 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 46 285 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Долгополова |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції учасника,необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРТРАНСЗВ’ЯЗОК" (код ЄДРПОУ 37401452) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції надано документи: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №18-01 від 18.12.2024р., Накази про прийняття працівників на посаду, Посвідчення про проходження навчання і Витяги з протоколів перевірки знань за програмою «Пожежна безпека», Посвідчення з зазначенням групи з електробезпеки і Витяги з протоколів перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та перевірки знань з питань технології робіт (файли з назвою «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», «Накази про прийняття.pdf», «Посвідчення та витяги з протоколів ПБ.pdf», «Посвідчення та витяги з протоколів ЕБ.pdf»). При цьому згідно наданих документів не підтверджено наявність працівника, що має IІІ групу з електробезпеки, чинну на дату подачі тендерної пропозиції, та пройшов навчання і перевірку знань з пожежної безпеки, не надано на такого працівника документи, що підтверджують трудові відносини, посвідчення та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів і з перевірки знань з питань технології робіт, посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 частини 1. розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлені документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з урахуванням вимог пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 1. «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), у складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» №18-02 від 18.12.2024р. (файл з назвою «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів.pdf»), при цьому у довідці некоректно зазначена інформація в колонці «Строк дії договору, дата укладання/ завершення (номер, дата, місяць, рік)», зокрема відсутні відомості щодо дати укладання/завершення договорів зазначених у довідці, а також невірно зазначений строк дії по Договору №ПЗ/Т-21296/НЮ, а саме: до 31.01.2022р., проте згідно п.10.2 договору строк дії до 31.12.2021р. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1. пункту 3 частини 1. розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із коректним зазначенням строку дії договору, а також інформацією щодо дати укладання/завершення договорів, зазначенням предмета договору або складу наповнення роботами чи послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним (-ми). *Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: Договір (-ри) предметом якого є улаштування (будівництво/ реконструкція/ технічне переоснащення/ монтаж) системи раннього виявлення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій та оповіщення на об’єкті підвищеної небезпеки, згідно з яким (-ми) учасником виконувалося постачання обладнання, монтажні і пусконалагоджувальні роботи, що був(-ли) виконаний (-ні) учасником у якості: генпідрядник та/або субпідрядник та/або підрядник та/або виконавець. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.