Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 70 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 350,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент охорони здоров'я Львівської облдержадміністрації |
| ЄДРПОУ: | 02013047 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корецька Іванна Ігорівна |
| Телефон: | +380678093124 |
| E-mail: | tenderprof.doz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,Львів, Конопницької, 3 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
10 грудня 2024 року Замовником торгів оголошено процедуру закупівлі ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення системи блискавкозахисту приміщення будівлі департаменту охорони здоров’я Львівської обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, Конопницької, буд. 3) (UA-2024-12-10-014181-a), в якій було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 грудня 2024 року о 01:00 год. Однак, 13.12.2024 р. через електронну систему закупівель надійшло звернення до Замовника. Враховуючи те, що відповідь на звернення надано із порушенням строків, відтак, відповідно до п. 54 Особливостей у разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні. Враховуючи зазначене, 17.12.2024 р. Уповноважена особа надала відповідь на звернення та згідно вимог п. 54 Особливостей продовжила строк подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні, а саме до 23.12.2024 р. 01:00 год. Таким чином, враховуючи строки на проведення відкритих торгів, які встановлені в чинному законодавстві України, що регулюють сферу публічних закупівель, договір про надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі, може бути укладений не раніше 30.12.2024 р. Відтак, виникає ситуація, що послуги не зможуть бути надані Виконавцем до 31.12.2024 р., як визначено в тендерній документації, а також, що за надані послуги Замовник торгів не зможе здійснити оплату в органах казначейства, оскільки закупівля здійснюється за рахунок бюджетних коштів, які видалені на 2024 р. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-12-2024, 00:00
Період оскарження:
з 20-12-2024, 21:31 по 31-12-2024, 00:00
Документи: