Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 896 328 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 481,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба" |
| ЄДРПОУ: | 02128230 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | adele2018@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Левицького , будинок 94 |
5 |
1.1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати копії аналогічного/-их договору/-ів, які зазначені в наданій Учасником довідці. Учасник надав договір з додатковими угодами, проте до Договору №1 від 17.03.2021 року не надано Додатку №2. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.