Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 18 946 141,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 189 461,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | tender_tender_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
6 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Перфоратор 2. Дрилі електричні 3. Автокран 4. Навантажувач 5. Пилка дискова 6. Екскаватор навантажувач 7. Самоскид 8. Автомобіль бортовий 9. Зварювальний інвертор 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.12.2024 Вих № 12/12-2, в якій зазначені механізми та обладнання відповідно до вимог тендерної документації, однак не на весь перелік механізмів та обладнання надано дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством, які передбачені п.1.2 Додатку 4 до тендерної документації Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством для механізмів та обладнання зазначених в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Муляр 2 Арматурник 3 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 4 Столяр будівельний 5 Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж 6 Монтажник систем утеплення будівель *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники/за сумісництвом/за договором Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 16.12.2024 Вих № 12/12-10, в якій зазначені працівники відповідно до вимог п.2.1. додатку 4 тендерної документації, однак на вимогу п.2.3. Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо наявності правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників в довідці від 16.12.2024 Вих № 12/12-10. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи щодо наявності правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників в довідці від 16.12.2024 Вих № 12/12-10. 3. Відповідно до пункту 2.2 Додатку 4 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.12.2024 Вих № 12/12-10/1, однак в складі тендерної пропозиції відсутні документи передбачені п.2.3. Додатку 4 до тендерної документації, а також інформація в колонці «Спеціальність або кваліфікація» не відповідає інформації в документах, які передбачені п.2.4. Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи щодо наявності правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників в довідці від 16.12.2024 Вих № 12/12-10/1 та зазначити в довідці від 16.12.2024 Вих № 12/12-10/1 інформацію в колонці «Спеціальність або кваліфікація» відповідно до інформації в документах, які передбачені п.2.4. Додатку 4 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 16.12.2024 № 12/08-1а із зазначенням інформації щодо аналогічних договорів. Окрім того в складі тендерної пропозиції надано два листа відгуки до аналогічних договорів. Лист відгук від КП «Міське управління капітального будівництва» від 08.08.2024 №59 та Лист відгук від КП «Міське управління капітального будівництва» від 08.08.2024 №60, однак вищезазначені листи-відгуки не містять повного переліку інформації відповідно до вимог пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями листи відгуки до аналогічних договорів зазначених в Довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 16.12.2024 № 12/08-1а з повним переліком інформації відповідно до вимог пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.